نگاه کن که به رویم نشانه خورده چقدر صورت من تازیانه ها خورده زبانه می کشد آتش ز روی ماه من چه از شرا

نگاه کن که به رویم نشانه خورده چقدر صورت من تازیانه ها خورده زبانه می کشد آتش ز روی ماه من چه از شرا

نگاه کن که به رویم نشانه خورده چقدر صورت من تازیانه ها خورده زبانه می کشد آتش ز روی ماه من چه از شرا

نگاه کن که به رویم نشانه خورده چقدر صورت من تازیانه ها خورده زبانه می کشد آتش ز روی ماه من چه از شرا

نگاه کن که به رویم نشانه خورده چقدر صورت من تازیانه ها خورده زبانه می کشد آتش ز روی ماه من چه از شرا
نگاه کن که به رویم نشانه خورده چقدر صورت من تازیانه ها خورده زبانه می کشد آتش ز روی ماه من چه از شرا
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
نگاه کن که به رویم نشانه خورده چقدر صورت من تازیانه ها خورده زبانه می کشد آتش ز روی ماه من چه از شرا

نگاه کن که به رویم نشانه خورده

چقدر صورت من تازیانه ها خورده

زبانه می کشد آتش ز روی ماه من

چه از شراره و از این زبانه ها خورده

و ناگهان همه رو سوی دخترت کردند

و قصد سوختن موی دخترت کردند

به ناقه در دل شب تا تو را صدا کردم

لگد حواله پهلوی دخترت کردند

 

مسعود اکثیری

 

کانال تلگرام سایت حرم شاه :

https://telegram.me/harameshah2

 


تعداد بازديد : 143
چهارشنبه 16 دی 1394 ساعت: 10:34
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف