صلح و دعوایِ زرگری هرگز با سعودی برادری هرگز نسبتی نیست بین من با تو نطفه ی من حلال، اما تو! چقدر شُ

صلح و دعوایِ زرگری هرگز با سعودی برادری هرگز نسبتی نیست بین من با تو نطفه ی من حلال، اما تو! چقدر شُ

صلح و دعوایِ زرگری هرگز با سعودی برادری هرگز نسبتی نیست بین من با تو نطفه ی من حلال، اما تو! چقدر شُ

صلح و دعوایِ زرگری هرگز با سعودی برادری هرگز نسبتی نیست بین من با تو نطفه ی من حلال، اما تو! چقدر شُ

صلح و دعوایِ زرگری هرگز با سعودی برادری هرگز نسبتی نیست بین من با تو نطفه ی من حلال، اما تو! چقدر شُ
صلح و دعوایِ زرگری هرگز با سعودی برادری هرگز نسبتی نیست بین من با تو نطفه ی من حلال، اما تو! چقدر شُ
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
صلح و دعوایِ زرگری هرگز با سعودی برادری هرگز نسبتی نیست بین من با تو نطفه ی من حلال، اما تو! چقدر شُ

صلح و دعوایِ زرگری هرگز
با سعودی برادری هرگز

نسبتی نیست بین من با تو
نطفه ی من حلال، اما تو!

چقدر شُبهه در نژادت هست!
پرچم مادرت که یادت هست؟

می گذارم به رویِ قرآن دست
ندهم با عناد ورزان دست

مُحتَلِم استخاره کردی که
باز قلاده پاره کردی که
#
چه خبر از شکست در بحرین؟
کم دگر می روی سفر بحرین!
#
دلخوری بابتِ عراق از من
گُر گرفتی! بسوز اجاق از من

سوریه ذلت تو را دیدم
پوزه ات را به خاک مالیدم

در حَلَب مادرت…سه تا نقطه
در یَمَن خواهرت…سه تا نقطه

باز برگشته بخت تو بدبخت
با دُمِ شیر وَر نرو بدبخت

وای اگر نعره ی جنون بکشم
جده ات را به خاک و خون بکشم

زخمِ دیروز را به یادآور
تیغِ فیروز را به یادآور

متن تاریخ من گواهی داد
سر خود را به باد خواهی داد

شاعر:وحید قاسمی

 

 

کانال تلگرام سایت حرم شاه :

https://telegram.me/harameshah2

 


تعداد بازديد : 121
یکشنبه 13 دی 1394 ساعت: 11:00
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف