آسمانی ها مسلمان توأند یک به یک آنها غلامان توأند عرشیان که جای خود،آقای من فرشیان مبهوت و حیران تو

آسمانی ها مسلمان توأند یک به یک آنها غلامان توأند عرشیان که جای خود،آقای من فرشیان مبهوت و حیران تو

آسمانی ها مسلمان توأند یک به یک آنها غلامان توأند عرشیان که جای خود،آقای من فرشیان مبهوت و حیران تو

آسمانی ها مسلمان توأند یک به یک آنها غلامان توأند عرشیان که جای خود،آقای من فرشیان مبهوت و حیران تو

آسمانی ها مسلمان توأند یک به یک آنها غلامان توأند عرشیان که جای خود،آقای من فرشیان مبهوت و حیران تو
آسمانی ها مسلمان توأند یک به یک آنها غلامان توأند عرشیان که جای خود،آقای من فرشیان مبهوت و حیران تو
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
آسمانی ها مسلمان توأند یک به یک آنها غلامان توأند عرشیان که جای خود،آقای من فرشیان مبهوت و حیران تو

آسمانی ها مسلمان توأند
یک به یک آنها غلامان توأند

عرشیان که جای خود،آقای من
فرشیان مبهوت و حیران توأند

 

ای بلند آسمان با پست ها
دست سائل ها به دامان توأند

یا ابا المهدی قسم بر موی تو
صد چو حاتم از مریدان توأند

قصه ی نان را نخوردیم هیچ وقت
چونکه رزق ما به دستان توأند

ایل و اجدادم،امام عسگری
نوکرت هستند و خواهان توأند

هم ملک،هم حور،هم جن و بشر
در دو عالم تحت فرمان توأند

نوح و ابراهیم و موسای کلیم
مفتخر هستند دربان توأند

با نگاهی کار عیسی میکنی
صد چو او طفل دبستان توأند

حضرت جبریل و میکائیل هم
از ازل یار و نگهبان توأند

کل مخلوقات در کون و مکان
ریزه خوار سفره ی خان توأند

انبیا و اولیا این روزها
گوشه ای از صحن گریان توأند

جسم من اینجاست اما روح من
در رواق و صحن و ایوان توأند

ابراهیم لآلی

 

کانال تلگرام سایت حرم شاه :

https://telegram.me/harameshah2

 


تعداد بازديد : 133
شنبه 28 آذر 1394 ساعت: 17:14
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف