حضرت عباس(ع)-شهادت سلام میکنم به تو به ساحتی که داشتی به مشک تو به منصب سقایتی که داشتی اگرچه میرسد

حضرت عباس(ع)-شهادت سلام میکنم به تو به ساحتی که داشتی به مشک تو به منصب سقایتی که داشتی اگرچه میرسد

حضرت عباس(ع)-شهادت سلام میکنم به تو به ساحتی که داشتی به مشک تو به منصب سقایتی که داشتی اگرچه میرسد

حضرت عباس(ع)-شهادت سلام میکنم به تو به ساحتی که داشتی به مشک تو به منصب سقایتی که داشتی اگرچه میرسد

حضرت عباس(ع)-شهادت سلام میکنم به تو به ساحتی که داشتی به مشک تو به منصب سقایتی که داشتی اگرچه میرسد
حضرت عباس(ع)-شهادت سلام میکنم به تو به ساحتی که داشتی به مشک تو به منصب سقایتی که داشتی اگرچه میرسد
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
حضرت عباس(ع)-شهادت سلام میکنم به تو به ساحتی که داشتی به مشک تو به منصب سقایتی که داشتی اگرچه میرسد

حضرت عباس(ع)-شهادت

 

سلام میکنم به تو به ساحتی که داشتی

به مشک تو به منصب سقایتی که داشتی

اگرچه میرسد تبار ماه زادگان به ماه

به آفتاب میرسد اصالتی که داشتی

شفیع نشأتین چیست ؟ و ذُخر للحسین چیست ؟

دو دست تو، دو دست با کفایتی که داشتی

به زیر محشر جبین یسار داری و یمین

عقب نشانده کفر را قیامتی که داشتی

حدیثی از سبو بخوان و " إن قطعتموا " بخوان

گواه داده کعبه بر فصاحتی که داشتی

دلت اگر کباب شد به خاطر رباب شد

برای مشک آب شد خجالتی که داشتی

به سر رسید اگرچه تلخ قصه ی عطش ولی

به سر رسید تلخ تر حکایتی که داشتی

چه سروها که بعد ازین به هر بلد به هر زمین

شکسته میشوند پای قامتی که داشتی

 

توحید شالچیان


تعداد بازديد : 40
پنجشنبه 30 مهر 1394 ساعت: 12:50
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف