حضرت علی اصغر(ع)-شهادت رزق اشک من اگر خوب مقرّر گردد مژه باید به شما که برسد تر گردد یعنی آنقدر که ت

حضرت علی اصغر(ع)-شهادت رزق اشک من اگر خوب مقرّر گردد مژه باید به شما که برسد تر گردد یعنی آنقدر که ت

حضرت علی اصغر(ع)-شهادت رزق اشک من اگر خوب مقرّر گردد مژه باید به شما که برسد تر گردد یعنی آنقدر که ت

حضرت علی اصغر(ع)-شهادت رزق اشک من اگر خوب مقرّر گردد مژه باید به شما که برسد تر گردد یعنی آنقدر که ت

حضرت علی اصغر(ع)-شهادت رزق اشک من اگر خوب مقرّر گردد مژه باید به شما که برسد تر گردد یعنی آنقدر که ت
حضرت علی اصغر(ع)-شهادت رزق اشک من اگر خوب مقرّر گردد مژه باید به شما که برسد تر گردد یعنی آنقدر که ت
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
حضرت علی اصغر(ع)-شهادت رزق اشک من اگر خوب مقرّر گردد مژه باید به شما که برسد تر گردد یعنی آنقدر که ت

حضرت علی اصغر(ع)-شهادت

 

رزق اشک من اگر خوب مقرّر گردد

مژه باید به شما که برسد تر گردد

یعنی آنقدر که تا نام ربابت آمد

گریه ی نوکرتان چند برابر گردد

مادر و خیمه و یک طفل ....و یک سال گذشت

منتظر پشت درم تا شب اصغر گردد

ظاهرا طفل ولی آنقدری مرد شده

که به تیر سه پر حرمله پرپر گردد

کاش مردی وسط هلهله مضطر نشود

یک قدم سمت حرم ، چند قدم برگردد

سمت عرش از کف دستش چقدر خون بارید

نکند معصیت قوم مکرّر گردد

وای بر مادرش آن دم که عدو با نیزه

پشت این خیمه بخواهد پی  یک سر گردد

 

مجتبی کرمی


تعداد بازديد : 213
سه شنبه 28 مهر 1394 ساعت: 10:01
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف