به شهرکوفه بجز غصه چیز دیگر نیست نصیب خواهر تو جز دو دیده ی تر نیست از آن زمان که شدم میهمان این مردم

به شهرکوفه بجز غصه چیز دیگر نیست نصیب خواهر تو جز دو دیده ی تر نیست از آن زمان که شدم میهمان این مردم

به شهرکوفه بجز غصه چیز دیگر نیست نصیب خواهر تو جز دو دیده ی تر نیست از آن زمان که شدم میهمان این مردم

به شهرکوفه بجز غصه چیز دیگر نیست نصیب خواهر تو جز دو دیده ی تر نیست از آن زمان که شدم میهمان این مردم

به شهرکوفه بجز غصه چیز دیگر نیست نصیب خواهر تو جز دو دیده ی تر نیست از آن زمان که شدم میهمان این مردم
به شهرکوفه بجز غصه چیز دیگر نیست نصیب خواهر تو جز دو دیده ی تر نیست از آن زمان که شدم میهمان این مردم
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
به شهرکوفه بجز غصه چیز دیگر نیست نصیب خواهر تو جز دو دیده ی تر نیست از آن زمان که شدم میهمان این مردم

به شهرکوفه بجز غصه چیز دیگر نیست
نصیب خواهر تو جز دو دیده ی تر نیست

از آن زمان که شدم میهمان این مردم
هزار فاجعه دیدم که جای باور نیست

چه گویمت که خودم گفته ام بیا اما
چه کوفه ای که ز شهر مدینه کمترنیست

میابه کوفه که اینجابه دست هر فردش
به غیرنیزه وشمشیر و تیر و خنجرنیست

میا که در دل این مردمان نامردش
بجز حسادت و کینه ز آل حیدر نیست

برای کشتن تونقشه ها به سردارند

میا که منتظر چشم های سر دارند

 شاعر:محمد حسن بیات لو


تعداد بازديد : 445
سه شنبه 21 مهر 1394 ساعت: 10:19
نویسنده:
نظرات(1)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
این نظر توسط همراه رایانه در تاریخ 1394/07/21 و 10:59 دقیقه ارسال شده است

همراه رایانه

همراه رایانه پاسخگوی تلفنی سوالات ومشکلات رایانه ای، موبایل ،تبلت، لب تاپ و ..
شماره تماس 9099070345
پاسخگویی به صورت شبانه روزی حتی ایام تعطیل
WWW.POSHTYBAN.IR


کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف