امام زمان(عج)-مناجات باز حسرت به دلم ماند و نیامد یارم او چه کرده است ندانم همه شب بیمارم نیت روزه

امام زمان(عج)-مناجات باز حسرت به دلم ماند و نیامد یارم او چه کرده است ندانم همه شب بیمارم نیت روزه

امام زمان(عج)-مناجات باز حسرت به دلم ماند و نیامد یارم او چه کرده است ندانم همه شب بیمارم نیت روزه

امام زمان(عج)-مناجات باز حسرت به دلم ماند و نیامد یارم او چه کرده است ندانم همه شب بیمارم نیت روزه

امام زمان(عج)-مناجات باز حسرت به دلم ماند و نیامد یارم او چه کرده است ندانم همه شب بیمارم نیت روزه
امام زمان(عج)-مناجات باز حسرت به دلم ماند و نیامد یارم او چه کرده است ندانم همه شب بیمارم نیت روزه
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
امام زمان(عج)-مناجات باز حسرت به دلم ماند و نیامد یارم او چه کرده است ندانم همه شب بیمارم نیت روزه

امام زمان(عج)-مناجات

 

باز حسرت به دلم ماند و نیامد یارم

او چه کرده است ندانم همه شب بیمارم

نیت روزه نمودم که به می لب نزنم

یاد رخساره ی تو شد سبب افطارم

گر بود صفحه ی روشن به کتاب عمرم

لحظاتی است که خرج تو شده ای یارم

بسکه از وصف تو گفتم همه مشتاق تواند

لیک پرسند چگونه است رخ دلدارم

کاش تصویر گناهم به دو چشم تو نبود

تو به رویم نزدی من خجل از کردارم

گر نشانی ز توام بود همه رفت از دست

کاروان رفته و من گمشده ی دیدارم

از تو دلگیر شوم گر به سرایم آیی

خواب باشم بروی و نکنی بیدارم

آرزویم همه این است که در خیمه ی تو

بنگرم از کرمت بنده ی خدمتکارم

 

جواد حيدري


تعداد بازديد : 191
شنبه 21 شهریور 1394 ساعت: 10:15
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف