غزل اول مجلسی امام صادق ع دلم به غيرشما با كسی موافق نيست گلی به عطر خوش پيچك وشقايق نيست به دست

غزل اول مجلسی امام صادق ع دلم به غيرشما با كسی موافق نيست گلی به عطر خوش پيچك وشقايق نيست به دست

غزل اول مجلسی امام صادق ع دلم به غيرشما با كسی موافق نيست گلی به عطر خوش پيچك وشقايق نيست به دست

غزل اول مجلسی امام صادق ع دلم به غيرشما با كسی موافق نيست گلی به عطر خوش پيچك وشقايق نيست به دست

غزل اول مجلسی امام صادق ع دلم به غيرشما با كسی موافق نيست گلی به عطر خوش پيچك وشقايق نيست به دست
غزل اول مجلسی امام صادق ع دلم به غيرشما با كسی موافق نيست گلی به عطر خوش پيچك وشقايق نيست به دست
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
غزل اول مجلسی امام صادق ع دلم به غيرشما با كسی موافق نيست گلی به عطر خوش پيچك وشقايق نيست به دست

 امام صادق ع

 
دلم به غيرشما با كسی موافق نيست

گلی به عطر خوش پيچك وشقايق نيست



به دست آتش دوزخ هميشه در بند است

به نام نامی تو هركسی که عاشق نيست


به غيرسينه ی پاكت كه معدن علم است

دگربه هيچ كجااينهمه حقايق نيست



به پای مکتب توهركه آمد عالم شد

برای فهم کلاست غریبه لايق نيست



نشسته ام بدهم گوش بر رواياتت

قسم به جان تو بهترازاين دقايق نيست



اگركه مذهب من جعفری وشيعه شدم

مراد مکتب من جز امام صادق نیست
- - -

محمدحسن بیات لو


تعداد بازديد : 127
جمعه 16 مرداد 1394 ساعت: 12:02
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف