از من نگیری خنده هایت را علی اصغر شیرینی دنیای من ... بابا ... علی اصغر از لشکرم دیگر نمانده یاوری، یا

از من نگیری خنده هایت را علی اصغر شیرینی دنیای من ... بابا ... علی اصغر از لشکرم دیگر نمانده یاوری، یا

از من نگیری خنده هایت را علی اصغر شیرینی دنیای من ... بابا ... علی اصغر از لشکرم دیگر نمانده یاوری، یا

از من نگیری خنده هایت را علی اصغر شیرینی دنیای من ... بابا ... علی اصغر از لشکرم دیگر نمانده یاوری، یا

از من نگیری خنده هایت را علی اصغر شیرینی دنیای من ... بابا ... علی اصغر از لشکرم دیگر نمانده یاوری، یا
از من نگیری خنده هایت را علی اصغر شیرینی دنیای من ... بابا ... علی اصغر از لشکرم دیگر نمانده یاوری، یا
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
از من نگیری خنده هایت را علی اصغر شیرینی دنیای من ... بابا ... علی اصغر از لشکرم دیگر نمانده یاوری، یا

از من نگیری خنده هایت را علی اصغر

شیرینی دنیای من ... بابا ... علی اصغر

از لشکرم دیگر نمانده یاوری، یاری

بابا ببین تنها شدم ، تنها ، علی اصغر

داغ بنی هاشم اگرچه سخت بود اما

داغ علی انداختم از پا علی اصغر

انگشتهای کوچکت از گونه ام انگار

دارد که بر می دارد این غم را علی اصغر

بگذار دردم در دلم پنهان شود هرچند

پیری شده در چهره ام پیدا علی اصغر

خورشید چشمم! لذت شیرین دنیایم!

تاب غروبت را ندارم یا علی اصغر

می خوانم از چشمان معصوم ات که می گویی

میدان نرو تنها، نرو ، یا با علی اصغر

بی تابی و بی تابی ات آتش به جانم زد

باشد... بیا با من.. بیا بابا.. علی اصغر

 

وحيده گرجي


تعداد بازديد : 171
پنجشنبه 01 مرداد 1394 ساعت: 10:57
نویسنده:
نظرات(1)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
این نظر توسط امیر خسروی در تاریخ 1394/05/01 و 11:41 دقیقه ارسال شده است

امیر خسروی

قسم خورم به بارگاه مملو از ملکش
کنم دو دنيا به فداى پرچم و علمش
به آن حريمى که رود دلم همش طرفش
به گنبد و به ضريح و به حرمت نجفش
على امام من است منم غلام على

قسم به وعده شيرين من يمت يرنى
که ايستاده بميرم به احترام على
و ايستاده ببينم به آنطرف ملکى
قدم جلو نگزارد به احترام على
على امام من است منم غلام على

اگر که بي ذکر على ز سينه رفت نفسم
خدا کند که برنگردد دگر آن نفسم
فقط به عشق تو مدارا بکنم نفسم
به اين هوا که بگويم توسط نفسم
على امام من است منم غلام على

تمام ثروت و پست و مقام اين دنيا
و زيور و ملک و حوريان در عقبى
و بلکه عرصه هستى به کل ما فيها
كنم فدا به خاک پاى قنبرش زيرا
على امام من است منم غلام على

بگويمت ز سر پنهان شده ى هستى؟
تو در نگاه خلائق هر آنچه که هستى
بدان که پادشاهى و به حالت مستى
نعره زنان اعلام کن به کل اين هستى
على امام من است و منم غلام على


کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف