اشعار ماه مبارک رمضان – موسی علیمرادی آمدم دیر آمدم اما به هر حال آمدم دل شکسته ، دل پریش و بی پر

اشعار ماه مبارک رمضان – موسی علیمرادی آمدم دیر آمدم اما به هر حال آمدم دل شکسته ، دل پریش و بی پر

اشعار ماه مبارک رمضان – موسی علیمرادی آمدم دیر آمدم اما به هر حال آمدم دل شکسته ، دل پریش و بی پر

اشعار ماه مبارک رمضان – موسی علیمرادی آمدم دیر آمدم اما به هر حال آمدم دل شکسته ، دل پریش و بی پر

اشعار ماه مبارک رمضان – موسی علیمرادی آمدم دیر آمدم اما به هر حال آمدم دل شکسته ، دل پریش و بی پر
اشعار ماه مبارک رمضان – موسی علیمرادی آمدم دیر آمدم اما به هر حال آمدم دل شکسته ، دل پریش و بی پر
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
اشعار ماه مبارک رمضان – موسی علیمرادی آمدم دیر آمدم اما به هر حال آمدم دل شکسته ، دل پریش و بی پر

اشعار ماه مبارک رمضان – موسی علیمرادی

 

آمدم دیر آمدم اما به هر حال آمدم

دل شکسته ، دل پریش و بی پر و بال آمدم

 

آمدم جبران کنم اما نمیدانم چطور

بس گنهکارم خدا آشفته احوال آمدم

 

دور از تو ، من شکستم زیر بار معصیت

من الف رفتم ز درگاهت ولی دال آمدم

 

با گره بر زلف تو وا میشود این بخت من

شب به شب در زلف تو دنبال اقبال آمدم

 

فرصت گفتن ندادی زود بخشیدی مرا

هاج و واج از مهربانیّ ات چنین لال آمدم

 

روزی اشک محرم ، فاطمیه دست توست

یک شبِ دنبال کسب رزق یک سال آمدم

 

دانه ای را دام کن تا که گرفتارش شوم

درپی مهدی پی آن خط آن خال آمدم

 

قتلگاهم را خدا در روضه امشب جور کن

 که برای روضه های سخت گودال آمدم

 

موسی علیمرادی


تعداد بازديد : 105
سه شنبه 09 تیر 1394 ساعت: 10:14
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف