یا علی... شبيه پود كه باشد به تار، وابسته دل من است به زلف نگار، وابسته نبوده صحبتي از جبر، كز نخست

یا علی... شبيه پود كه باشد به تار، وابسته دل من است به زلف نگار، وابسته نبوده صحبتي از جبر، كز نخست

یا علی... شبيه پود كه باشد به تار، وابسته دل من است به زلف نگار، وابسته نبوده صحبتي از جبر، كز نخست

یا علی... شبيه پود كه باشد به تار، وابسته دل من است به زلف نگار، وابسته نبوده صحبتي از جبر، كز نخست

یا علی... شبيه پود كه باشد به تار، وابسته دل من است به زلف نگار، وابسته نبوده صحبتي از جبر، كز نخست
یا علی... شبيه پود كه باشد به تار، وابسته دل من است به زلف نگار، وابسته نبوده صحبتي از جبر، كز نخست
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
یا علی... شبيه پود كه باشد به تار، وابسته دل من است به زلف نگار، وابسته نبوده صحبتي از جبر، كز نخست

یا علی...

شبيه پود كه باشد به تار، وابسته

دل من است به زلف نگار، وابسته

نبوده صحبتي از جبر، كز نخست جهان

دلم به او شده بي اختيار ، وابسته

يكي به درهم و دينار خويش دل داده

يكي فقط به غم هشت و چار ، وابسته

دلي به قوس كمان بلند ابرويي

دلي به منحنيِ ذوالفقار ، وابسته

منم كه شغل شريفم گداييِ علي است

حياتم است به اين كسب و كار ، وابسته

من از پياده نظام سپاه حيدرم و

---به لشگر شه دلدل سوار، وابسته

شنيدم از لب آدم ، دمِ ضريح نجف

دل من است بر اين شاهكار ، وابسته

عنايت شه لولاك خارج از عدد است

وَ ما به لطفِ علي بيشمار ، وابسته

قسم به حضرت زهرا شهيد مي ميرد

كسي كه شد به غـم انتظار، وابسته

 

 

محمد قاسمي


تعداد بازديد : 139
پنجشنبه 04 تیر 1394 ساعت: 10:37
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف