مناجات با خدا (9) در مقام بندگی اقرارها تکرار نیست اصلا از این توبه ها مقصود ما انکار نیست من خود از

مناجات با خدا (9) در مقام بندگی اقرارها تکرار نیست اصلا از این توبه ها مقصود ما انکار نیست من خود از

مناجات با خدا (9) در مقام بندگی اقرارها تکرار نیست اصلا از این توبه ها مقصود ما انکار نیست من خود از

مناجات با خدا (9) در مقام بندگی اقرارها تکرار نیست اصلا از این توبه ها مقصود ما انکار نیست من خود از

مناجات با خدا (9) در مقام بندگی اقرارها تکرار نیست اصلا از این توبه ها مقصود ما انکار نیست من خود از
مناجات با خدا (9) در مقام بندگی اقرارها تکرار نیست اصلا از این توبه ها مقصود ما انکار نیست من خود از
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
مناجات با خدا (9) در مقام بندگی اقرارها تکرار نیست اصلا از این توبه ها مقصود ما انکار نیست من خود از

مناجات با خدا

در مقام بندگی اقرارها تکرار نیست
اصلا از این توبه ها مقصود ما انکار نیست

من خود از اعمال خود این روزها آگه ترم
این گدایت آنقَدَر هم پست و بدکردار نیست

حرفهایم را فقط با مالک خود میزنم
غیر این معبود کس، بر کرده ام ستار نیست

من به آغوشِ پر از مِهرت پناه آورده ام
گفته ای ( لاتَقْنُطوا ) جز من کسی غفار نیست

من خودم با پای خود در پیشگاهت آمدم
غیر خجلت در نگاه بنده فَراّر نیست

جهل و نادانی مرا اینگونه دور از خانه کرد
ورنه با نام حسین این راه که دشوار نیست

بین سوز و اشک و آهم، روضه میخواهد دلم
روضه ای جانسوز تر، از کودک تبدار نیست

منکه از دیروز، چشمانم کمی کم سو شده
مادرم، زینب، ببین بین در و دیوار نیست؟

رضاباقريان. مشهد مقدس


تعداد بازديد : 59
چهارشنبه 03 تیر 1394 ساعت: 13:05
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف