اهل منطق نيستم ازعشق ميگويم سخن... عقل هم مغلوب شد،عاقل دگر،حرفي مزن... سائل زینب شدم با لطف آقای غر

اهل منطق نيستم ازعشق ميگويم سخن... عقل هم مغلوب شد،عاقل دگر،حرفي مزن... سائل زینب شدم با لطف آقای غر

اهل منطق نيستم ازعشق ميگويم سخن... عقل هم مغلوب شد،عاقل دگر،حرفي مزن... سائل زینب شدم با لطف آقای غر

اهل منطق نيستم ازعشق ميگويم سخن... عقل هم مغلوب شد،عاقل دگر،حرفي مزن... سائل زینب شدم با لطف آقای غر

اهل منطق نيستم ازعشق ميگويم سخن... عقل هم مغلوب شد،عاقل دگر،حرفي مزن... سائل زینب شدم با لطف آقای غر
اهل منطق نيستم ازعشق ميگويم سخن... عقل هم مغلوب شد،عاقل دگر،حرفي مزن... سائل زینب شدم با لطف آقای غر
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
اهل منطق نيستم ازعشق ميگويم سخن... عقل هم مغلوب شد،عاقل دگر،حرفي مزن... سائل زینب شدم با لطف آقای غر

 

 

اهل منطق نيستم ازعشق ميگويم سخن...

عقل هم مغلوب شد،عاقل دگر،حرفي مزن...

سائل زینب شدم با لطف آقای غریب...

بسته ام برگردنم قلاده کلب الحسن.......

 

 


تعداد بازديد : 47
چهارشنبه 03 تیر 1394 ساعت: 10:58
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف