سید حیدر احمدی آقا نگاهت جای آهوهاست می‌دانم دستان پاکت مثل من تنهاست می‌دانم آقا دلت در هیچ ظرفی

سید حیدر احمدی آقا نگاهت جای آهوهاست می‌دانم دستان پاکت مثل من تنهاست می‌دانم آقا دلت در هیچ ظرفی

سید حیدر احمدی آقا نگاهت جای آهوهاست می‌دانم دستان پاکت مثل من تنهاست می‌دانم آقا دلت در هیچ ظرفی

سید حیدر احمدی آقا نگاهت جای آهوهاست می‌دانم دستان پاکت مثل من تنهاست می‌دانم آقا دلت در هیچ ظرفی

سید حیدر احمدی آقا نگاهت جای آهوهاست می‌دانم دستان پاکت مثل من تنهاست می‌دانم آقا دلت در هیچ ظرفی
سید حیدر احمدی آقا نگاهت جای آهوهاست می‌دانم دستان پاکت مثل من تنهاست می‌دانم آقا دلت در هیچ ظرفی
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
سید حیدر احمدی آقا نگاهت جای آهوهاست می‌دانم دستان پاکت مثل من تنهاست می‌دانم آقا دلت در هیچ ظرفی



آقا نگاهت جای آهوهاست می‌دانم
دستان پاکت مثل من تنهاست می‌دانم

آقا دلت در هیچ ظرفی جا نمی‌گیرد
جای دل تو وسعت دریاست می‌دانم

برگشتنت در قلب‌های مرده مردم
همرنگ طوفانی‌ترین دریاست می‌دانم

آقا اگر تو بر نمی‌گردی دلیل آن
در چشم‌های پرگناه ماست می‌دانم

جای سرانگشتان پر نورت در این ظلمت
مانند رد باد بر شن‌هاست می‌دانم

در باور کوتاه این مردم نمی‌گنجی
وقتی بیایی اول دعواست می‌دانم

ای کاش برگردی که بعد از این همه دوری
یک‌باره حس بودنت زیباست می‌دانم

کی باز می‌گردی؟ برایم بودن با تو
زیباترین آرامش دنیاست می‌دانم

تو باز می‌گردی اگر امروز نه! فردا
از آتشی که در دلم بر پاست می‌دانم

 

سید حیدر احمدی


تعداد بازديد : 88
شنبه 16 خرداد 1394 ساعت: 16:19
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف