محمد قاسمی آغاز كردم شعر خود را با اباالفضل اذن ورودم در غزل شد يا اباالفضل هرمشكلی از ديدِ من سهل

محمد قاسمی آغاز كردم شعر خود را با اباالفضل اذن ورودم در غزل شد يا اباالفضل هرمشكلی از ديدِ من سهل

محمد قاسمی آغاز كردم شعر خود را با اباالفضل اذن ورودم در غزل شد يا اباالفضل هرمشكلی از ديدِ من سهل

محمد قاسمی آغاز كردم شعر خود را با اباالفضل اذن ورودم در غزل شد يا اباالفضل هرمشكلی از ديدِ من سهل

محمد قاسمی آغاز كردم شعر خود را با اباالفضل اذن ورودم در غزل شد يا اباالفضل هرمشكلی از ديدِ من سهل
محمد قاسمی آغاز كردم شعر خود را با اباالفضل اذن ورودم در غزل شد يا اباالفضل هرمشكلی از ديدِ من سهل
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
محمد قاسمی آغاز كردم شعر خود را با اباالفضل اذن ورودم در غزل شد يا اباالفضل هرمشكلی از ديدِ من سهل

آغاز كردم شعر خود را با اباالفضل
اذن ورودم در غزل شد يا اباالفضل

هرمشكلی از ديدِ من سهل است تا هست
مشكل گشای مردم دنيا اباالفضل

مثـل خدا، مثـل محمّد، مثـل حيدر
بی نقص، بی مانند، بی همتا اباالفضل

اين پرچم و اين مجلس و اين شور و مستي
برپاست، وقتی هست پا برجا اباالفضل

با اين مراعات نظير، اهل نجاتيم
كشتی حسين و ساحل دريا اباالفضل

تو كيستی كه با وجود دو امامش
هستی كفيل زينب كبری اباالفضل

مجنون خجل گرديد و ليلی شرمگين شد
روزی كه كردی عشق رامعنا اباالفضل

ای پرچم نام بلندت در دو عالم
بالاتر از بالاتر از بالا اباالفضل

رزقِ حقيقی، گريه كردن بر حسين است
مفتاح اين روزی ست ذكرِ يا اباالفضل

ذكر توسّلهای من در خلوت اين است
"لا كاشفَ الكربِ الحُسَين، اِلّا اباالفضل"

ديروز از آب روان راحت گذشتی
تا آبروداری كنی فردا اباالفضل

ضرب المَثَل شد تا ابد طرز سُجودت
بر خاك پايِ حضرت زهرا، اباالفضل

با رفتنِ اين گونه ات ای مستِ بی دَست
يك قوم را انداختی از پا اباالفضل

در شام با رأس تو رأس شاه مي گفت:
ديدی علمداری زينب را اباالفضل ؟

محمد قاسمی

 


تعداد بازديد : 151
جمعه 01 خرداد 1394 ساعت: 12:37
نویسنده:
نظرات(1)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
این نظر توسط لاابل577 در تاریخ 1394/03/01 و 14:13 دقیقه ارسال شده است

لاابل577

پادشاهی میکنه نوکر دربار حسین
خاک پات سرمه ی چشمام شده، ای نور دو عین
با دل اهل زمین پول و مقام حال میکنه
با دل نوکر تو ، شارع بین الحرمین

دشمن رفیقای آل امیه می مونم
با تو تا صبح قیامت پای گریه میمونم
عیب نداره که طرف بنده ی دنیا می مونه؟؟؟؟
ولی عیب داره که من عبد رقیه می مونم؟؟؟؟

مردم زمونه سنگم بزنید که راضیم
خسته از دورویی و ریا و حقه بازیم
نوکر سه ساله ی ارباب دلهام چرا که
برا وصل شدن به حق دنبال چاره سازیم

جای اینکه هی آتو از من بی دل بگیرید
برید از ریشه ی حق یک کمی حاصل بگیرید
من دیوونم بیایید با من رفاقت نکنید
جای من بیاید برید رفیق عاقل بگیرید

جعفر ابوالفتحی

نماز اول وقت و احترام به پدر و مادر فراموش نشه
به هیچ وجه غیبت نکنید حتی اگه حق باهاتون بود
ماها خدا نیستیم که از نیت ها باخبر باشیم
اول با خودمم
یاعلی مددی


کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف