یا ابالفضل... دل بر خم گیسوی تو بستم عباس گر روسیهم گدایت هستم عباس بر جرم و خطا وگنهم خرده مگیر از

یا ابالفضل... دل بر خم گیسوی تو بستم عباس گر روسیهم گدایت هستم عباس بر جرم و خطا وگنهم خرده مگیر از

یا ابالفضل... دل بر خم گیسوی تو بستم عباس گر روسیهم گدایت هستم عباس بر جرم و خطا وگنهم خرده مگیر از

یا ابالفضل... دل بر خم گیسوی تو بستم عباس گر روسیهم گدایت هستم عباس بر جرم و خطا وگنهم خرده مگیر از

یا ابالفضل... دل بر خم گیسوی تو بستم عباس گر روسیهم گدایت هستم عباس بر جرم و خطا وگنهم خرده مگیر از
یا ابالفضل... دل بر خم گیسوی تو بستم عباس گر روسیهم گدایت هستم عباس بر جرم و خطا وگنهم خرده مگیر از
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
یا ابالفضل... دل بر خم گیسوی تو بستم عباس گر روسیهم گدایت هستم عباس بر جرم و خطا وگنهم خرده مگیر از

یا ابالفضل...

دل بر خم گیسوی تو بستم عباس

گر روسیهم گدایت هستم عباس

بر جرم و خطا وگنهم خرده مگیر

از روی کرم بگیر دستم عباس

صد شکر ضریح اطهرت بوسیدم

از گلشن این حرم گلی برچیدم

بوی گل یاس تو چه مستم کرده

ای کاش به معرفت تو را می دیدم

نامت به لب و عشق تو بر جان دارم

برجود وعطا ولطفت ایمان دارم

تو باب فضایلی و باب حاجات

در کوی تو آبادم و سامان دارم

 

حسین رضایی


تعداد بازديد : 91
یکشنبه 30 فروردین 1394 ساعت: 9:54
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف