حضرت زهرا(س(-شهادت-نوروز ما مرده و ای كاش كه جانی برسد در پیری مان نه ، در جوانی برسد آن روز برای شی

حضرت زهرا(س(-شهادت-نوروز ما مرده و ای كاش كه جانی برسد در پیری مان نه ، در جوانی برسد آن روز برای شی

حضرت زهرا(س(-شهادت-نوروز ما مرده و ای كاش كه جانی برسد در پیری مان نه ، در جوانی برسد آن روز برای شی

حضرت زهرا(س(-شهادت-نوروز ما مرده و ای كاش كه جانی برسد در پیری مان نه ، در جوانی برسد آن روز برای شی

حضرت زهرا(س(-شهادت-نوروز ما مرده و ای كاش كه جانی برسد در پیری مان نه ، در جوانی برسد آن روز برای شی
حضرت زهرا(س(-شهادت-نوروز ما مرده و ای كاش كه جانی برسد در پیری مان نه ، در جوانی برسد آن روز برای شی
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
حضرت زهرا(س(-شهادت-نوروز ما مرده و ای كاش كه جانی برسد در پیری مان نه ، در جوانی برسد آن روز برای شی

حضرت زهرا(س(-شهادت-نوروز

 

ما مرده و ای كاش كه جانی برسد

در پیری مان نه ، در جوانی برسد

آن روز برای شیعیان نوروز است

كز مرقد فاطمه نشانی برسد

***

حیدر پدر معنویِ این دنیاست

پس مادر مهربان عالم زهراست

عید آمده است و بهترین مهمانی

پرسیدن احوالِ پدر مادرهاست

***

یا فاطمه پرواز پر و بال من است

یا فاطمه یا محول الحال من است

تا كی من و هفت((سین))تكراری؟ نه!!

((ی ا ف ا ط م ه)) هفت حرف امسال من است

***

مؤمن ز دل امیدوارش پیداست

از حال دعای انتظارش پیداست

یا فاطمه گفتیم كه باران آمد

سالی كه نكوست از بهارش پیداست

***

از سفره ی عشق لقمه نانی داریم

صد شكر هنوز هم توانی داریم

از گرد و غبار قلبمان آكنداست

ما فاطمیه خانه تكانی داریم

***

سعید پاشازاده


تعداد بازديد : 103
یکشنبه 24 اسفند 1393 ساعت: 10:33
نویسنده:
نظرات(1)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
این نظر توسط مرحوم سید حسن خوشزاد در تاریخ 1393/12/24 و 15:37 دقیقه ارسال شده است

مرحوم سید حسن خوشزاد

چون کینه بیداد گران در نظرم بود
هر مرحله احساس وقوع خطرم بود
تک تک همه اعضا تنم بود سلامت
تا سایه ی الطاف پدر روی سرم بود
از ضربه ی پا نقش شدم بر در دهلیز
نقش درو دیوار زخون جگرم بود
من حامله بانو و فشار در و دیوار
مقصود عدو کشتن محسن پسرم بود
رسوایی سردسته ی شورای سقیفه
بهر فدک از خطبه بهجت اثرم بود
من محرم حق بودم و بیگانگی او
چون خارو خسی سد عبور گذرم بود
اسناد فدک پاره به دستی شدو دستی
برخاست که تاریک جهان درنظرم بود
از هر طرف ان بی شرف اغاز ستم کرد
من بودم واو بود و دو دستم سپرم بود
دستم بشکست و کمرم گشت لگد کوب
یک پای پلیدش ز جفا بر کمرم بود
ریحانه ی پیغمبر و سوز دل زهرا
نفرین به لبم چادر عفت به سرم بود
اتش زدن بیت حق و کشتن محسن
عنوان سپاس از زحمات پدرم بود
یا فاطمه ای قبر تو پنهان ز نظرها
یک عمر هوای تو وقبرت به سرم بود
در خاک بقیق خفتی و یکبار نگفتی
خوش زاد سراینده و مداح درم بود


کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف