مرحوم کافی (رض)

مرحوم کافی (رض)

مرحوم کافی (رض)

مرحوم کافی (رض)

مرحوم کافی (رض)
مرحوم کافی (رض)
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
مرحوم کافی (رض)

می خواهم یک کلمه روضه برای مادرها بخوانم. راوی می گوید: رفتم قبرستان بقیع دیدم یک بی بی محترمه ای با فرزندش نشسته و صدا می زند: لا تد عُوَنّی وَ یکَ أمَّ البنین. دیدم این خانم صدا می زند: آی مردم! دیگر به من امّ البنین نگویید. مردم! من یک روزی امّ البنین بودم که عباس داشتم. گوش کنید بگویم: صدا زد: آی مردم! من که کربلا نبودم اما برایم خبر آوردند دستهای پسرم را بریدند.

 

               اللهم صل علی محمد و آل محمد بحق الحسین و أخیه العباس یا الله!                      


تعداد بازديد : 235
جمعه 23 دی 1390 ساعت: 13:25
نویسنده:
نظرات(0)
  • دسته بندی :
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف