حضرت زهرا(س)-بستر شهادت بانوی من که دار و ندارم به پای تو گرمی خانه از برکات هوای تو یک شب بمان... قن

حضرت زهرا(س)-بستر شهادت بانوی من که دار و ندارم به پای تو گرمی خانه از برکات هوای تو یک شب بمان... قن

حضرت زهرا(س)-بستر شهادت بانوی من که دار و ندارم به پای تو گرمی خانه از برکات هوای تو یک شب بمان... قن

حضرت زهرا(س)-بستر شهادت بانوی من که دار و ندارم به پای تو گرمی خانه از برکات هوای تو یک شب بمان... قن

حضرت زهرا(س)-بستر شهادت بانوی من که دار و ندارم به پای تو گرمی خانه از برکات هوای تو یک شب بمان... قن
حضرت زهرا(س)-بستر شهادت بانوی من که دار و ندارم به پای تو گرمی خانه از برکات هوای تو یک شب بمان... قن
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
حضرت زهرا(س)-بستر شهادت بانوی من که دار و ندارم به پای تو گرمی خانه از برکات هوای تو یک شب بمان... قن

حضرت زهرا(س)-بستر شهادت

 

بانوی من که دار و ندارم به پای تو

گرمی خانه از برکات هوای تو

یک شب بمان... قنوت شکسته کنارمان!

اینجا نماز تشنه ی لحن دعای تو

ما مدتی است بر سر یک سفره نیستیم

حالا که گریه ها شده آب و غذای تو

زخم کبود آینه ات گفت با دلم

آه ای پسر عموی غریبم فدای تو

زانو زدن نوشتن غربت برای من

هر گریه گریه گریه سرودن برای تو

***

تنها دو تا کفن به امانت گذاشتی

درد حسین روبروی چشمهای تو

 

 

علیرضا لک

تعداد بازديد : 143
دوشنبه 11 اسفند 1393 ساعت: 11:02
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف