زهجر تو شدم حیران و نالان شبیه مرغ پر بسته به زندان ندارم طاقت هجران و دوری شده پر چوب خط جمعه هامان .

زهجر تو شدم حیران و نالان شبیه مرغ پر بسته به زندان ندارم طاقت هجران و دوری شده پر چوب خط جمعه هامان .

زهجر تو شدم حیران و نالان شبیه مرغ پر بسته به زندان ندارم طاقت هجران و دوری شده پر چوب خط جمعه هامان .

زهجر تو شدم حیران و نالان شبیه مرغ پر بسته به زندان ندارم طاقت هجران و دوری شده پر چوب خط جمعه هامان .

زهجر تو شدم حیران و نالان شبیه مرغ پر بسته به زندان ندارم طاقت هجران و دوری شده پر چوب خط جمعه هامان .
زهجر تو شدم حیران و نالان شبیه مرغ پر بسته به زندان ندارم طاقت هجران و دوری شده پر چوب خط جمعه هامان .
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
زهجر تو شدم حیران و نالان شبیه مرغ پر بسته به زندان ندارم طاقت هجران و دوری شده پر چوب خط جمعه هامان .

امام زمان و گریز به روضه ابالفضل العباس (ع)

 

زهجر تو شدم حیران و نالان
شبیه مرغ پر بسته به زندان
ندارم طاقت هجران و دوری
شده پر چوب خط جمعه هامان
......................................
الا ای مونس و باغ و بهارم
تمام هستی ام دارو ندارم
بیا این جمعه قلبم را مسوزان
تمام جمعه ها چشم انتظارم
......................................
ای رفته سفر ز نسل خاتم بر گرد
گردیده دلم اسیر ماتم بر گرد
در کوفه شده سر حسین بر نیزه
ای بانی روضه ی محرم بر گرد
......................................
بیا با اشک های ما وضو کن
جهان را با نگاهی زیرو روکن
تو که سنگ صبور اهل دردی
کمی بنشین و با ما گفتگو کن
......................................
شمیم دلربای یاس زیباست
دلی لبریز از احساس زیباست
اگر در کربلا این جمعه افا
بخواند روضه ی عباس زیباست

 

اسقندیل مذی زرجبستان


تعداد بازديد : 233
پنجشنبه 18 دی 1393 ساعت: 12:54
نویسنده:
نظرات(2)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
این نظر توسط مصطفی متولی در تاریخ 1393/10/18 و 23:37 دقیقه ارسال شده است

مصطفی متولی

رفت و غم خانه شد از غصه سرای من واو
گر چه مانده است به جا خاطره های من او
یاد ایام نشستن سر یک سفره به خیر
خانه ای بود پر از لطف و صفای من واو
روز هایی که صمیمانه به من می خندید
و عجب حال خوشی داشت هوای من و او
بستری بود ولی هم سخن خوبی بود
جریان داشت در این خانه صدای من واو
با همان دست شکسته چه دعایی می کرد
مردمی را که نماندند به پای من و او


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف