دیدی آخر دخترم یک بار دیگر آمدم شوق دیدارِ تو باعث شد که با \"سر\" آمدم جان من، شیرین زبانی های خود از سر بگیر؛ طعم لبخند تو شیرین تر ز کوثر، آمدم

دیدی آخر دخترم یک بار دیگر آمدم شوق دیدارِ تو باعث شد که با \"سر\" آمدم جان من، شیرین زبانی های خود از سر بگیر؛ طعم لبخند تو شیرین تر ز کوثر، آمدم

دیدی آخر دخترم یک بار دیگر آمدم شوق دیدارِ تو باعث شد که با \"سر\" آمدم جان من، شیرین زبانی های خود از سر بگیر؛ طعم لبخند تو شیرین تر ز کوثر، آمدم

دیدی آخر دخترم یک بار دیگر آمدم شوق دیدارِ تو باعث شد که با \"سر\" آمدم جان من، شیرین زبانی های خود از سر بگیر؛ طعم لبخند تو شیرین تر ز کوثر، آمدم

دیدی آخر دخترم یک بار دیگر آمدم شوق دیدارِ تو باعث شد که با \"سر\" آمدم جان من، شیرین زبانی های خود از سر بگیر؛ طعم لبخند تو شیرین تر ز کوثر، آمدم
دیدی آخر دخترم یک بار دیگر آمدم شوق دیدارِ تو باعث شد که با \"سر\" آمدم جان من، شیرین زبانی های خود از سر بگیر؛ طعم لبخند تو شیرین تر ز کوثر، آمدم
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
دیدی آخر دخترم یک بار دیگر آمدم شوق دیدارِ تو باعث شد که با "سر" آمدم جان من، شیرین زبانی های خود از سر بگیر؛ طعم لبخند تو شیرین تر ز کوثر، آمدم

دیدی آخر دخترم یک بار دیگر آمدم
شوق دیدارِ تو باعث شد که با "سر" آمدم

جان من، شیرین زبانی های خود از سر بگیر؛
طعم لبخند تو شیرین تر ز کوثر، آمدم

قول دادم از سر نی تا بیایم پیش تو؛
بعد صد بار از نی افتادن من آخر آمدم

همنشین عمه بودی در بلاها، دخترم!
من هم از پیش سر خونین اکبر آمدم

دیدم از بالای نی، سیلی فراوان خورده ای
روضه ی مکشوفه ی غم های مادر، آمدم

قدر یک شب هم شده امّ ابیها گشته ای
من پدر بودم که بر زانوی دختر آمدم

گرد خاکستر بگیر از صورت بابای خود
"ها" بر این آیینه ام کن،چون مکدر آمدم

غصه ی زخم لب و دندان بابا را مخور
تا که دیدم آستین ها گشته معجر، آمدم

مثل عمه لب بر این حلقوم پر خونم گذار
بوسه میخواهم که با رگ های حنجر آمدم

بغض در حلق تو بابا را پریشان می کند
جان بابا چشم خود وا کن و بنگر، آمدم

 

شاعر : حنیف منتظر قائم


تعداد بازديد : 91
چهارشنبه 21 آبان 1393 ساعت: 19:20
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف