اصحاب امام حسین(ع)-جناب حبیب بن مظاهر گر چه پیرم عاشقت هستم حسین من ز جامِ عشقِ تو مستم حسین در ركابت جانفشانی می كنم وقتِ پیری هم جوانی می ك

اصحاب امام حسین(ع)-جناب حبیب بن مظاهر گر چه پیرم عاشقت هستم حسین من ز جامِ عشقِ تو مستم حسین در ركابت جانفشانی می كنم وقتِ پیری هم جوانی می ك

اصحاب امام حسین(ع)-جناب حبیب بن مظاهر گر چه پیرم عاشقت هستم حسین من ز جامِ عشقِ تو مستم حسین در ركابت جانفشانی می كنم وقتِ پیری هم جوانی می ك

اصحاب امام حسین(ع)-جناب حبیب بن مظاهر گر چه پیرم عاشقت هستم حسین من ز جامِ عشقِ تو مستم حسین در ركابت جانفشانی می كنم وقتِ پیری هم جوانی می ك

اصحاب امام حسین(ع)-جناب حبیب بن مظاهر گر چه پیرم عاشقت هستم حسین من ز جامِ عشقِ تو مستم حسین در ركابت جانفشانی می كنم وقتِ پیری هم جوانی می ك
اصحاب امام حسین(ع)-جناب حبیب بن مظاهر گر چه پیرم عاشقت هستم حسین من ز جامِ عشقِ تو مستم حسین در ركابت جانفشانی می كنم وقتِ پیری هم جوانی می ك
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
اصحاب امام حسین(ع)-جناب حبیب بن مظاهر گر چه پیرم عاشقت هستم حسین من ز جامِ عشقِ تو مستم حسین در ركابت جانفشانی می كنم وقتِ پیری هم جوانی می ك

اصحاب امام حسین(ع)-جناب حبیب بن مظاهر

 

گر چه پیرم عاشقت هستم حسین

من ز جامِ عشقِ تو مستم حسین

در ركابت جانفشانی می كنم

وقتِ پیری هم جوانی می كنم

همچو قلب تو غریبم یا حسین

عاشقت هستم حبیبم یا حسین

عشق خود در دل پدید آورده ام

نزد تو موی سپید آورده ام

دم به دم زینب سلامم می دهد

شهد عشقت را به كامم می دهد

آمدم تا من شوم مهمان تو

تا شود جان و تنم قربان تو

یا حسین ای حضرت عشقِ حبیب

بر جمیع غصه هایم شو طبیب

یا حسین پیرم ولی هستم دلیر

از ازل بودم به چشمانت اسیر

یا حسین ذكرِ لبم نام تو است

آهوی  وحشیِ دل رامِ تو است

یا حسین اكنون تو فرمانم بده

یا حبیبی اذن میدانم بده

یا حسین گویم بدون واهمه

می روم اكنون به نزدِ فاطمه

یا حسین میرِ شهامت گشته ام

تشنه ی وقتِ شهادت گشته ام

یا حسین بن علی روحی فداك

من حبیبم سینه چاكِ سینه چاك

با نگاهت قهرمانم كرده ای

پیر بودم تو جوانم كرده ای

 

حسن لطفی

 


تعداد بازديد : 274
یکشنبه 27 مهر 1393 ساعت: 6:03
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف