امام جواد(ع)-شهادت گرچه پیدا سوز غمهایم ز آه من بود آگه از غم های پنهانم اله من بود آب شد از آتش زهر جفا جانم چو شمع سوختم سر تا به پا و حق گوا

امام جواد(ع)-شهادت گرچه پیدا سوز غمهایم ز آه من بود آگه از غم های پنهانم اله من بود آب شد از آتش زهر جفا جانم چو شمع سوختم سر تا به پا و حق گوا

امام جواد(ع)-شهادت گرچه پیدا سوز غمهایم ز آه من بود آگه از غم های پنهانم اله من بود آب شد از آتش زهر جفا جانم چو شمع سوختم سر تا به پا و حق گوا

امام جواد(ع)-شهادت گرچه پیدا سوز غمهایم ز آه من بود آگه از غم های پنهانم اله من بود آب شد از آتش زهر جفا جانم چو شمع سوختم سر تا به پا و حق گوا

امام جواد(ع)-شهادت گرچه پیدا سوز غمهایم ز آه من بود آگه از غم های پنهانم اله من بود آب شد از آتش زهر جفا جانم چو شمع سوختم سر تا به پا و حق گوا
امام جواد(ع)-شهادت گرچه پیدا سوز غمهایم ز آه من بود آگه از غم های پنهانم اله من بود آب شد از آتش زهر جفا جانم چو شمع سوختم سر تا به پا و حق گوا
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
امام جواد(ع)-شهادت گرچه پیدا سوز غمهایم ز آه من بود آگه از غم های پنهانم اله من بود آب شد از آتش زهر جفا جانم چو شمع سوختم سر تا به پا و حق گوا

امام جواد(ع)-شهادت

 

گرچه پیدا سوز غمهایم ز آه من بود

آگه از غم های پنهانم اله من بود

آب شد از آتش زهر جفا جانم چو شمع

سوختم سر تا به پا و حق گواه من بود

از ستم بر گلشن جانم شرر افكنده اند

خود نمیدانم چه تقصیر و گناه من بود

(دشمن از دشمن نبیند آن چه من دیدم ز دوست)

همسر من قاتلم شد حق گواه من بود

گرچه این بیدادگر بیداد  بر من می كند

روز محشرحضرت حق داد خواه من بود

می زند سوسو اگرچه شمع عمر من ،ولی

اختر سُرخ شهادت در نگاه من بود

هاتف غیبی بشارت می دهد بر اهل نور

بعد شام غم ظهوری در پگاه من بود

قتلگاه مادر من گر كه شد در پشت در

حجرۀ در بستۀ من قتلگاه من بود

ای شهادت دیر كردی زودتر از در در آی

چـون ز جنّت فاطمه چشمش به راه من بود

گرچه من سیمرغ قاف عرش بودم از ازل

قبله گاه اهل دین آرامگاه من بود

هركه با اشكش مُزیّن می كند بزم مرا

ای «وفائی» روزمحشر در پناه من بود

 

سید هاشم وفایی

 


تعداد بازديد : 123
سه شنبه 01 مهر 1393 ساعت: 9:19
نویسنده:
نظرات(2)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
این نظر توسط کربلایی مهدی امیدی مقدم در تاریخ 1393/07/02 و 9:37 دقیقه ارسال شده است

کربلایی مهدی امیدی مقدم

دستتون درد نکنه خیلی زحمت کشیدید


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف