با این زبان که غیبت و دشنامش عادت است دیگر چه جای توبه و عرض ندامت است ؟ یاران ز نور وقت سحر فیض می برند بیچاره من که سهم دلم سیر ظلمت است هر

با این زبان که غیبت و دشنامش عادت است دیگر چه جای توبه و عرض ندامت است ؟ یاران ز نور وقت سحر فیض می برند بیچاره من که سهم دلم سیر ظلمت است هر

با این زبان که غیبت و دشنامش عادت است دیگر چه جای توبه و عرض ندامت است ؟ یاران ز نور وقت سحر فیض می برند بیچاره من که سهم دلم سیر ظلمت است هر

با این زبان که غیبت و دشنامش عادت است دیگر چه جای توبه و عرض ندامت است ؟ یاران ز نور وقت سحر فیض می برند بیچاره من که سهم دلم سیر ظلمت است هر

با این زبان که غیبت و دشنامش عادت است دیگر چه جای توبه و عرض ندامت است ؟ یاران ز نور وقت سحر فیض می برند بیچاره من که سهم دلم سیر ظلمت است هر
با این زبان که غیبت و دشنامش عادت است دیگر چه جای توبه و عرض ندامت است ؟ یاران ز نور وقت سحر فیض می برند بیچاره من که سهم دلم سیر ظلمت است هر
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
با این زبان که غیبت و دشنامش عادت است دیگر چه جای توبه و عرض ندامت است ؟ یاران ز نور وقت سحر فیض می برند بیچاره من که سهم دلم سیر ظلمت است هر

با این زبان که غیبت و دشنامش عادت است

دیگر چه جای توبه و عرض ندامت است ؟  

یاران ز نور وقت سحر فیض می برند

بیچاره من که سهم دلم سیر ظلمت است

هر دم ، پی گناه به دامی دگر شدم

عمرم به سر رسید و دلم در اسارت است

از ادعا پرم ، تهی از علم و حکمتم

تنها ثمر به خرمن عمرم ، جهالت است

از حرف حق گریزم و در بند باطلم

غرق تعصبم همه کارم لجاجت است 

کار دلم نفاق و دو رویی و کینه است

کار زبان ، تملق و عرض ارادت است

روحی خسیس  دارم و دستم گشاده نیست

وقت نیاز خلق ، دلم بی سخاوت است

اشک یتیم ، لرزه نینداخت بر دلم

این بی تفاوتی همه اش از قساوت است

با این همه بدی اگر اهل سحر شدم

 حیرت مکن که دلبر من با کرامت است

شیطان ! برو بسوز ، که نقص از دلم برد

یار خدایی ام که سراپا عنایت است

یارب ! ز عطر سیب ، معطر نما مرا

این بوی آسمانی اهل شهادت است

عطر حرم بزن به دلم ، یار را بگو

امشب تمام نیت من ، یک زیارت است 

 

   شاعر :  سید محمد میر هاشمی

 


تعداد بازديد : 160
شنبه 21 تیر 1393 ساعت: 10:30
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف