یا علی... تب عشق تو من را مبتلا کرد نبود لایقت قسمت چه ها کرد علی گفتم لبم جام عسل شد خود آقا دل من را سوا کرد ببین که سائلی بیچاره هستم مرا بو

یا علی... تب عشق تو من را مبتلا کرد نبود لایقت قسمت چه ها کرد علی گفتم لبم جام عسل شد خود آقا دل من را سوا کرد ببین که سائلی بیچاره هستم مرا بو

یا علی... تب عشق تو من را مبتلا کرد نبود لایقت قسمت چه ها کرد علی گفتم لبم جام عسل شد خود آقا دل من را سوا کرد ببین که سائلی بیچاره هستم مرا بو

یا علی... تب عشق تو من را مبتلا کرد نبود لایقت قسمت چه ها کرد علی گفتم لبم جام عسل شد خود آقا دل من را سوا کرد ببین که سائلی بیچاره هستم مرا بو

یا علی... تب عشق تو من را مبتلا کرد نبود لایقت قسمت چه ها کرد علی گفتم لبم جام عسل شد خود آقا دل من را سوا کرد ببین که سائلی بیچاره هستم مرا بو
یا علی... تب عشق تو من را مبتلا کرد نبود لایقت قسمت چه ها کرد علی گفتم لبم جام عسل شد خود آقا دل من را سوا کرد ببین که سائلی بیچاره هستم مرا بو
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
یا علی... تب عشق تو من را مبتلا کرد نبود لایقت قسمت چه ها کرد علی گفتم لبم جام عسل شد خود آقا دل من را سوا کرد ببین که سائلی بیچاره هستم مرا بو

یا علی...

تب عشق تو من را مبتلا کرد

نبود لایقت قسمت چه ها کرد

علی گفتم لبم جام عسل شد

خود آقا دل من را سوا کرد

ببین که سائلی بیچاره هستم

مرا بوسیدن دستت گدا کرد

نمیدانم پدر یا مادرم بود

که در حق من رسوا دعا کرد

خدا خیرش دهد هر آنکسی را

مرا با خانه تو آشنا کرد

 

تپش های دل عاشق همین است

فقط حیدر امیرالمونین است

 

به دام چشم زیبایش اسیرم

فقط مولا علی باشد امیرم

همین جا اوج معراجی شدن هاست

از این جا جای دیگر هم نمیرم

بسوزان بال و پر را فطرسم کن

که تنها زیر پاهایت بمیرم

غلامم کن غلام بچه هایت

که در صنف غلامی تو پیرم

نجف یک شب مرا مهمان خود کن

من اینجا آمدم حاجت بگیرم

 

علی قرآن ناطق رکن دین است

فقط حیدر امیرالمومنین است

 

 

جواد قدوسی


تعداد بازديد : 75
شنبه 07 تیر 1393 ساعت: 7:59
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف