با حوصله نه، به ضرب می آیم من دارم به \"شمال غــــرب\" می آیم من بـــر روی غرور شیعه پــا نگذارید هــی سر به سر غیرت مــا نگذارید داغی بــــه

با حوصله نه، به ضرب می آیم من دارم به \"شمال غــــرب\" می آیم من بـــر روی غرور شیعه پــا نگذارید هــی سر به سر غیرت مــا نگذارید داغی بــــه

با حوصله نه، به ضرب می آیم من دارم به \"شمال غــــرب\" می آیم من بـــر روی غرور شیعه پــا نگذارید هــی سر به سر غیرت مــا نگذارید داغی بــــه

با حوصله نه، به ضرب می آیم من دارم به \"شمال غــــرب\" می آیم من بـــر روی غرور شیعه پــا نگذارید هــی سر به سر غیرت مــا نگذارید داغی بــــه

با حوصله نه، به ضرب می آیم من دارم به \"شمال غــــرب\" می آیم من بـــر روی غرور شیعه پــا نگذارید هــی سر به سر غیرت مــا نگذارید داغی بــــه
با حوصله نه، به ضرب می آیم من دارم به \"شمال غــــرب\" می آیم من بـــر روی غرور شیعه پــا نگذارید هــی سر به سر غیرت مــا نگذارید داغی بــــه
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
با حوصله نه، به ضرب می آیم من دارم به "شمال غــــرب" می آیم من بـــر روی غرور شیعه پــا نگذارید هــی سر به سر غیرت مــا نگذارید داغی بــــه

  با حوصله نه، به ضرب می آیم من

دارم به "شمال غــــرب" می آیم من

 بـــر روی غرور شیعه پــا نگذارید

هــی سر به سر غیرت مــا نگذارید

 

 

داغی بــــه دل اهـــــل ولا نگذارید

بـــر روی غرور شیعه پــا نگذارید

مـا خشم کنیم سفره تان برچیده است

هــی سر به سر غیرت مــا نگذارید

 


تعداد بازديد : 111
شنبه 24 خرداد 1393 ساعت: 16:53
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف