مادر نگو که حال تو بهتر نمی شود بی گریه بعد تو شب ما سر نمی شود دیشب دوباره آن زن همسایه طعنه زد: این اشک ها برای تو مادر نمی شود گفتم: طبیب، م

مادر نگو که حال تو بهتر نمی شود بی گریه بعد تو شب ما سر نمی شود دیشب دوباره آن زن همسایه طعنه زد: این اشک ها برای تو مادر نمی شود گفتم: طبیب، م

مادر نگو که حال تو بهتر نمی شود بی گریه بعد تو شب ما سر نمی شود دیشب دوباره آن زن همسایه طعنه زد: این اشک ها برای تو مادر نمی شود گفتم: طبیب، م

مادر نگو که حال تو بهتر نمی شود بی گریه بعد تو شب ما سر نمی شود دیشب دوباره آن زن همسایه طعنه زد: این اشک ها برای تو مادر نمی شود گفتم: طبیب، م

مادر نگو که حال تو بهتر نمی شود بی گریه بعد تو شب ما سر نمی شود دیشب دوباره آن زن همسایه طعنه زد: این اشک ها برای تو مادر نمی شود گفتم: طبیب، م
مادر نگو که حال تو بهتر نمی شود بی گریه بعد تو شب ما سر نمی شود دیشب دوباره آن زن همسایه طعنه زد: این اشک ها برای تو مادر نمی شود گفتم: طبیب، م
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
مادر نگو که حال تو بهتر نمی شود بی گریه بعد تو شب ما سر نمی شود دیشب دوباره آن زن همسایه طعنه زد: این اشک ها برای تو مادر نمی شود گفتم: طبیب، م

مادر نگو که حال تو بهتر نمی شود

بی گریه بعد تو شب ما سر نمی شود

دیشب دوباره آن زن همسایه طعنه زد:

این اشک ها برای تو مادر نمی شود


گفتم: طبیب، مادرمان خوب می شود؟

با سر اشاره کرد که دیگر نمی شود

مادر ببین برای خودم خانمی شدم

دیگر غریب، بعد تو حیدر نمی شود

داغ تو بُرد تاب پدر را اگر نه صد

لشگر حریف فاتح خیبر نمی شود

بی مرغ عشق خانه مان سرد و ساکت است

کوچه بدون یاس، معطر نمی شود

 

عباس احمدی


تعداد بازديد : 157
جمعه 15 فروردین 1393 ساعت: 7:31
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف