حضرت زهرا(س)-بستر شهادت ای آینه ی ترک ترک خورده ی من بر طاقچه ی خانه ی دل جای تو بود هر صبح تو و من به تجلّی بودیم صورتگر من، صورت زیبای تو بود

حضرت زهرا(س)-بستر شهادت ای آینه ی ترک ترک خورده ی من بر طاقچه ی خانه ی دل جای تو بود هر صبح تو و من به تجلّی بودیم صورتگر من، صورت زیبای تو بود

حضرت زهرا(س)-بستر شهادت ای آینه ی ترک ترک خورده ی من بر طاقچه ی خانه ی دل جای تو بود هر صبح تو و من به تجلّی بودیم صورتگر من، صورت زیبای تو بود

حضرت زهرا(س)-بستر شهادت ای آینه ی ترک ترک خورده ی من بر طاقچه ی خانه ی دل جای تو بود هر صبح تو و من به تجلّی بودیم صورتگر من، صورت زیبای تو بود

حضرت زهرا(س)-بستر شهادت ای آینه ی ترک ترک خورده ی من بر طاقچه ی خانه ی دل جای تو بود هر صبح تو و من به تجلّی بودیم صورتگر من، صورت زیبای تو بود
حضرت زهرا(س)-بستر شهادت ای آینه ی ترک ترک خورده ی من بر طاقچه ی خانه ی دل جای تو بود هر صبح تو و من به تجلّی بودیم صورتگر من، صورت زیبای تو بود
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
حضرت زهرا(س)-بستر شهادت ای آینه ی ترک ترک خورده ی من بر طاقچه ی خانه ی دل جای تو بود هر صبح تو و من به تجلّی بودیم صورتگر من، صورت زیبای تو بود

حضرت زهرا(س)-بستر شهادت

 

ای آینه ی ترک ترک خورده ی من

بر طاقچه ی خانه ی دل جای تو بود

هر صبح تو و من به تجلّی بودیم

صورتگر من، صورت زیبای تو بود

 

حالا که تو از طاقچه با سنگی که

بر من زده شد روی زمین افتادی

در چهره ی خود حجاب ماهی را که

کرده است خسوف، از چه رو جا دادی؟

 

حالا که تو رو گرفتی از من، من هم

با آینه ی چاه سخن خواهم گفت

در چاه بجای روی زیبات، بین

ای فاطمه با ماه سخن خواهم گفت

 

ای آینه ی شکسته در بستر درد

هر روز چرا شکسته تر می گردی

هر بار که بر بی کسی ام می نگری

از بودن خویش خسته تر می گردی

ای چرخ فلک غبار اندوهش را

از چهره ی او چگونه من پاک کنم

ای دست اجل، بگو که در نیمه ی شب

این آینه را چگونه من خاک کنم؟

 


تعداد بازديد : 99
چهارشنبه 21 اسفند 1392 ساعت: 7:56
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف