علی جان... این چند شب را استراحت کن علی جان زین بعد کم کم نوبت شب زنده داریست... دنبال مرهم بهر زخم من نباشی دیگربیا فکرکفن کن زخم کاریست...

علی جان... این چند شب را استراحت کن علی جان زین بعد کم کم نوبت شب زنده داریست... دنبال مرهم بهر زخم من نباشی دیگربیا فکرکفن کن زخم کاریست...

علی جان... این چند شب را استراحت کن علی جان زین بعد کم کم نوبت شب زنده داریست... دنبال مرهم بهر زخم من نباشی دیگربیا فکرکفن کن زخم کاریست...

علی جان... این چند شب را استراحت کن علی جان زین بعد کم کم نوبت شب زنده داریست... دنبال مرهم بهر زخم من نباشی دیگربیا فکرکفن کن زخم کاریست...

علی جان... این چند شب را استراحت کن علی جان زین بعد کم کم نوبت شب زنده داریست... دنبال مرهم بهر زخم من نباشی دیگربیا فکرکفن کن زخم کاریست...
علی جان... این چند شب را استراحت کن علی جان زین بعد کم کم نوبت شب زنده داریست... دنبال مرهم بهر زخم من نباشی دیگربیا فکرکفن کن زخم کاریست...
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
علی جان... این چند شب را استراحت کن علی جان زین بعد کم کم نوبت شب زنده داریست... دنبال مرهم بهر زخم من نباشی دیگربیا فکرکفن کن زخم کاریست...

علی جان...

این چند شب را استراحت کن علی جان

 زین بعد کم کم نوبت شب زنده داریست...

دنبال مرهم بهر زخم من نباشی

دیگربیا فکرکفن کن زخم کاریست...


تعداد بازديد : 123
دوشنبه 19 اسفند 1392 ساعت: 9:02
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف