حضرت زینب (س) - غزل بانک اشعار اهل بیت (ع) به شوق دم زدن از نام تو ز نام گذشتم به کوفه رفتم و از کوچه های شام گذشتم برای ننگ ابد عمرِ ناتمام خری

حضرت زینب (س) - غزل بانک اشعار اهل بیت (ع) به شوق دم زدن از نام تو ز نام گذشتم به کوفه رفتم و از کوچه های شام گذشتم برای ننگ ابد عمرِ ناتمام خری

حضرت زینب (س) - غزل بانک اشعار اهل بیت (ع) به شوق دم زدن از نام تو ز نام گذشتم به کوفه رفتم و از کوچه های شام گذشتم برای ننگ ابد عمرِ ناتمام خری

حضرت زینب (س) - غزل بانک اشعار اهل بیت (ع) به شوق دم زدن از نام تو ز نام گذشتم به کوفه رفتم و از کوچه های شام گذشتم برای ننگ ابد عمرِ ناتمام خری

حضرت زینب (س) - غزل بانک اشعار اهل بیت (ع) به شوق دم زدن از نام تو ز نام گذشتم به کوفه رفتم و از کوچه های شام گذشتم برای ننگ ابد عمرِ ناتمام خری
حضرت زینب (س) - غزل بانک اشعار اهل بیت (ع) به شوق دم زدن از نام تو ز نام گذشتم به کوفه رفتم و از کوچه های شام گذشتم برای ننگ ابد عمرِ ناتمام خری
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
حضرت زینب (س) - غزل بانک اشعار اهل بیت (ع) به شوق دم زدن از نام تو ز نام گذشتم به کوفه رفتم و از کوچه های شام گذشتم برای ننگ ابد عمرِ ناتمام خری

حضرت زینب (س) - غزل

به شوق دم زدن از نام تو ز نام گذشتم

به کوفه رفتم و از کوچه های شام گذشتم

برای ننگ ابد عمرِ ناتمام خریدند

وَ من به عشق تو از عمر ناتمام گذشتم

حیا فقط می فهمد که چشمها چه ندیدند

وَ من چگونه از این موج ازدحام گذشتم

سرم به زیر و تنم زخم سنگهای پیاپی

میان خیل تماشاچیان بام گذشتم

گذشتم از سرِ بازار و گر چه طعنه شنیدم

هزار مرتبه شکر خدا ز شام گذشتم

 

شاعر: مظاهر کثیری نژاد


تعداد بازديد : 131
پنجشنبه 17 بهمن 1392 ساعت: 10:47
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف