سر بازار و ازدحام از من کینه ی شهر انتقام از من خواهرت را فقط تو بگردان هرچه سنگ است روی بام از من ** بغض مردانه ی صدا از من هرچه توهین و ناسز

سر بازار و ازدحام از من کینه ی شهر انتقام از من خواهرت را فقط تو بگردان هرچه سنگ است روی بام از من ** بغض مردانه ی صدا از من هرچه توهین و ناسز

سر بازار و ازدحام از من کینه ی شهر انتقام از من خواهرت را فقط تو بگردان هرچه سنگ است روی بام از من ** بغض مردانه ی صدا از من هرچه توهین و ناسز

سر بازار و ازدحام از من کینه ی شهر انتقام از من خواهرت را فقط تو بگردان هرچه سنگ است روی بام از من ** بغض مردانه ی صدا از من هرچه توهین و ناسز

سر بازار و ازدحام از من کینه ی شهر انتقام از من خواهرت را فقط تو بگردان هرچه سنگ است روی بام از من ** بغض مردانه ی صدا از من هرچه توهین و ناسز
سر بازار و ازدحام از من کینه ی شهر انتقام از من خواهرت را فقط تو بگردان هرچه سنگ است روی بام از من ** بغض مردانه ی صدا از من هرچه توهین و ناسز
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
سر بازار و ازدحام از من کینه ی شهر انتقام از من خواهرت را فقط تو بگردان هرچه سنگ است روی بام از من ** بغض مردانه ی صدا از من هرچه توهین و ناسز

سر بازار و ازدحام از من

کینه ی شهر انتقام از من

خواهرت را فقط تو بگردان

هرچه سنگ است روی بام از من

**

بغض مردانه ی صدا از من

هرچه توهین و ناسزا از من

به غرور رقیه بر نخورد

کم محلی کوچه ها از من

**

این شب بی ستاره از مسلم

جگر پاره پاره از مسلم

سر اکبر به نیزه ها نرود

سر دارالاماره از مسلم

**

آخر کار قائله از من

ریسمان ،بند ،سلسله از من

خار در پای دخترت نرود

آن سه تا تیر حرمله از من

**

بر سر شانه کوه غم از من

زخم خوردن زیاد و کم از من

تو سلامت مدینه برگردی

خنجر کند و شمر هم از من

**

هرچه دارد هزینه از مسلم

پای سنگین کینه از مسلم

زینت شانه های پیغمبر

نفس تنگ سینه از مسلم

**

بزن آتش که خرمنش با من

از دهن نیزه خوردنش با من

تو نخی از عبات کم نشود

بی کفن ماندن تنش با من

**

بعد من ناله ی حرم با تو

بی قراری دخترم با تو

به پر بسته ام نگاه نکن

سر دروازه میپرم با تو

**

بعد من اصل ماجرا با تو

دردها با تو کربلا با تو

سهم من بود گردن کوفه

ته گودال و چکمه ها با تو

**

بعد من رنج همسفر با توست

سر نی گریه تا سحر با توست

به زمین خوردنم صدایش ماند

انعکاسش به طشت زر با توست

**

قسمت تلخ داستان با تو

شام غم پس حسین جان با تو

من که چیزی نمانده از لب هام

زحمت چوب خیزران با تو


تعداد بازديد : 127
سه شنبه 14 آبان 1392 ساعت: 0:57
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف