اشعار استقبال از محرم دوباره شهر عزا پرورم شلوغ شده کنار سفره‌ی اهل کرم شلوغ شده چگونه شکرگذارم من این عنایت را که باز قبل محرم سرم ش

اشعار استقبال از محرم دوباره شهر عزا پرورم شلوغ شده کنار سفره‌ی اهل کرم شلوغ شده چگونه شکرگذارم من این عنایت را که باز قبل محرم سرم ش

اشعار استقبال از محرم دوباره شهر عزا پرورم شلوغ شده کنار سفره‌ی اهل کرم شلوغ شده چگونه شکرگذارم من این عنایت را که باز قبل محرم سرم ش

اشعار استقبال از محرم دوباره شهر عزا پرورم شلوغ شده کنار سفره‌ی اهل کرم شلوغ شده چگونه شکرگذارم من این عنایت را که باز قبل محرم سرم ش

اشعار استقبال از محرم دوباره شهر عزا پرورم شلوغ شده کنار سفره‌ی اهل کرم شلوغ شده چگونه شکرگذارم من این عنایت را که باز قبل محرم سرم ش
اشعار استقبال از محرم دوباره شهر عزا پرورم شلوغ شده کنار سفره‌ی اهل کرم شلوغ شده چگونه شکرگذارم من این عنایت را که باز قبل محرم سرم ش
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
اشعار استقبال از محرم دوباره شهر عزا پرورم شلوغ شده کنار سفره‌ی اهل کرم شلوغ شده چگونه شکرگذارم من این عنایت را که باز قبل محرم سرم ش

 

اشعار استقبال از محرم

 

دوباره شهر عزا پرورم شلوغ شده

 کنار سفره‌ی اهل کرم شلوغ شده

 

چگونه شکرگذارم من این عنایت را

 که باز قبل محرم سرم شلوغ شده

 

دوندگی بساط عزای تو عشق است

 ز کارهای تو دور و برم شلوغ شده

 

شکست بغض فراقم همین شب اول

 ز گریه کاسه‌ی چشم ترم شلوغ شده

 

خوشا به حال کسی که به کربلا رفته

 از امشب است که دیگر حرم شلوغ شده

 

 و ده شب دگر این ناله‌ میرسد بر گوش

 به قتلگاه نیا خواهرم، شلوغ شده

 

علیِ اصغر شش ماهه‌ام گرفت آرام

 و پیکر علیِ اکبرم شلوغ شده

 


تعداد بازديد : 157
شنبه 11 آبان 1392 ساعت: 9:24
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف