خیلی خیلی دلم گرفته از ندیدنت من زنده ام فقط برای اینکه ببینمت تو هستی امیدی برای زنده ماندنم خدا کند زنده بمانم تا ببینمت اگر چه قابل نباش

خیلی خیلی دلم گرفته از ندیدنت من زنده ام فقط برای اینکه ببینمت تو هستی امیدی برای زنده ماندنم خدا کند زنده بمانم تا ببینمت اگر چه قابل نباش

خیلی خیلی دلم گرفته از ندیدنت من زنده ام فقط برای اینکه ببینمت تو هستی امیدی برای زنده ماندنم خدا کند زنده بمانم تا ببینمت اگر چه قابل نباش

خیلی خیلی دلم گرفته از ندیدنت من زنده ام فقط برای اینکه ببینمت تو هستی امیدی برای زنده ماندنم خدا کند زنده بمانم تا ببینمت اگر چه قابل نباش

خیلی خیلی دلم گرفته از ندیدنت من زنده ام فقط برای اینکه ببینمت تو هستی امیدی برای زنده ماندنم خدا کند زنده بمانم تا ببینمت اگر چه قابل نباش
خیلی خیلی دلم گرفته از ندیدنت من زنده ام فقط برای اینکه ببینمت تو هستی امیدی برای زنده ماندنم خدا کند زنده بمانم تا ببینمت اگر چه قابل نباش
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
خیلی خیلی دلم گرفته از ندیدنت من زنده ام فقط برای اینکه ببینمت تو هستی امیدی برای زنده ماندنم خدا کند زنده بمانم تا ببینمت اگر چه قابل نباش
خیلی خیلی دلم گرفته از ندیدنت

من زنده ام فقط برای اینکه ببینمت

تو هستی امیدی برای زنده ماندنم

خدا کند زنده بمانم تا ببینمت

اگر چه قابل نباشم به بیداری ای عزیز

مرا شبی بیا در خواب تا ببینمت

به جان عزیزت خسته شدم از این انتظار

طولانی شده انتظارت برگرد ببینمت

من برای آمدنت دخیل بسته ام

آرزویی نیست در دلم جز که ببینمت

صبر من از صبر هم خسته شده آقای من

خیلی وقت است که من منتظرم ببینمت

تنم، جانم همه چیزم به فدایت

ای دار و ندار ندارها کاش ببینمت

من و خیال تو و این جمعه های دلگیر

فقط خدا خدا می کنم  تا ببینمت

راستی این سوال آمده است در ذهنم

آیا وقتی تو میایی من هستم ببینمت؟

شاعر : جواد قمری

تعداد بازديد : 103
پنجشنبه 09 آبان 1392 ساعت: 14:18
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف