دل، خون شد از اميد و نشد يار، يار من ای وای بر من و، دل اميدوار من ای سيل اشک! خاک وجودم به باد ده

دل، خون شد از اميد و نشد يار، يار من ای وای بر من و، دل اميدوار من ای سيل اشک! خاک وجودم به باد ده

دل، خون شد از اميد و نشد يار، يار من ای وای بر من و، دل اميدوار من ای سيل اشک! خاک وجودم به باد ده

دل، خون شد از اميد و نشد يار، يار من ای وای بر من و، دل اميدوار من ای سيل اشک! خاک وجودم به باد ده

دل، خون شد از اميد و نشد يار، يار من ای وای بر من و، دل اميدوار من ای سيل اشک! خاک وجودم به باد ده
دل، خون شد از اميد و نشد يار، يار من ای وای بر من و، دل اميدوار من ای سيل اشک! خاک وجودم به باد ده
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
دل، خون شد از اميد و نشد يار، يار من ای وای بر من و، دل اميدوار من ای سيل اشک! خاک وجودم به باد ده

دل، خون شد از اميد و نشد يار، يار من

ای وای بر من و، دل اميدوار من

ای سيل اشک! خاک وجودم به باد ده

تا بر دل کسی ننشيند غبار من!

از جور روزگار چه گويم؟ که در فراق

هم روز من سيه شد و، هم روزگار من

زين پيش، صبر بود دلم را، قرار نيز

يا رب کجا شد آن همه صبر و قرار من؟!

نزديک شد که خانه ی عمرم شود خراب

رحمی بکن، وگر خرابست کار من

گفتی: برو (هلالی) و، صبر اختيار کن

وه! چون کنم؟ که نيست به کف اختيار من

 

 

 

نورالدين هلالی جغتائی


تعداد بازديد : 499
جمعه 11 مرداد 1392 ساعت: 15:22
نویسنده:
نظرات(3)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1393/02/29 و 13:49 دقیقه ارسال شده است

فاطمه

سلام من خیلی دنبال این اهنگم اگه این اهنگو با صدای حمیرا و هنگامه اخوان بذارین برای دانلود واقعا ممنون می شوم


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف