دارم اطمینان اگر قران نبود ....فرق بین جاهل و انسان نبود. آیه هایش روشنی بخش وجود ......ذره در معن

دارم اطمینان اگر قران نبود ....فرق بین جاهل و انسان نبود. آیه هایش روشنی بخش وجود ......ذره در معن

دارم اطمینان اگر قران نبود ....فرق بین جاهل و انسان نبود. آیه هایش روشنی بخش وجود ......ذره در معن

دارم اطمینان اگر قران نبود ....فرق بین جاهل و انسان نبود. آیه هایش روشنی بخش وجود ......ذره در معن

دارم اطمینان اگر قران نبود ....فرق بین جاهل و انسان نبود. آیه هایش روشنی بخش وجود ......ذره در معن
دارم اطمینان اگر قران نبود ....فرق بین جاهل و انسان نبود. آیه هایش روشنی بخش وجود ......ذره در معن
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
دارم اطمینان اگر قران نبود ....فرق بین جاهل و انسان نبود. آیه هایش روشنی بخش وجود ......ذره در معن

قرآن

دارم اطمینان اگر قران نبود ....فرق بین جاهل  و انسان نبود.

آیه هایش روشنی بخش وجود ......ذره در معنای آن اندر سجود.

آفتابی از برای خلقت است ......معنی وارستگی از ظلمت است..

کشتی نوح است چون آید بلا......هر که فهم آن کند گردد رها.

حق و باطل را کسی فرقان شود ......متقی در سایه ی قرآن شود .

الغرض با ذکر رحمان و رحیم ......ایمنی از شر شیطان رجیم .

گفت آن پیغمبر ختمی مآب......آنکه باشد آب در ختم سراب.

صوت زیبا زینت قران بود......درک معنا منشاء  ایمان  بود.

غایت قران کمال آدم است ......دوری از قران زوال آدم است.

کاتب قران علی شیر خدا......سرور  ما . نایب  پیک  هدا.

ناطق قرآن پس ازپیغمبراست......پیروان دین حق را رهبر است.

هست قرآن یک امانت از نبی ......نزد محبوب نبی یعنی علی .

سر قرآن سینه ی آل علی است.....نورش از مهدی زهرا منجلی است.

کوثرش آب روان جنت است....رحمت است و نعمت است و منت است.

لوح محفوظ است در پیش حبیب ......ذکر آن بر جان بیماران طبیب.

چیست قرآن قصه گوی راستین .....قصه ی  دست سفید  و آستین.

داستان نوح و موسی و مسیح......هود وابراهیم و یحیای ذبیح.

قصه ها در حقیقت سفته اند ......سری از اسرار حکمت گفته اند.

نیست قصه بلکه اعجاز خداست ......معجزه حق است و از قصه جداست.

بعد از این گر خواهی از اهل جنان .....بیشتر دانی. برو قرآن بخوان.

{{لو انزلنا هذا القرآن علی جبل لرایته خاشعا متصدعا من خشیه الله و تلک الامثال  نضربها للناس لعلهم یتفکرون <حشر-22> }}


تعداد بازديد : 103
پنجشنبه 10 مرداد 1392 ساعت: 8:50
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف