حضرت زهرا(س)-بعد از شهادت «این چندمین شب است که من با تو نیستم» این چندمین شب است که در گریه زیست

حضرت زهرا(س)-بعد از شهادت «این چندمین شب است که من با تو نیستم» این چندمین شب است که در گریه زیست

حضرت زهرا(س)-بعد از شهادت «این چندمین شب است که من با تو نیستم» این چندمین شب است که در گریه زیست

حضرت زهرا(س)-بعد از شهادت «این چندمین شب است که من با تو نیستم» این چندمین شب است که در گریه زیست

حضرت زهرا(س)-بعد از شهادت «این چندمین شب است که من با تو نیستم» این چندمین شب است که در گریه زیست
حضرت زهرا(س)-بعد از شهادت «این چندمین شب است که من با تو نیستم» این چندمین شب است که در گریه زیست
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
حضرت زهرا(س)-بعد از شهادت «این چندمین شب است که من با تو نیستم» این چندمین شب است که در گریه زیست

حضرت زهرا(س)-بعد از شهادت

 

«این چندمین شب است که من با تو نیستم»

این چندمین شب است که در گریه زیستم

امشب دوباره خاطره ات جان گرفته است

من لحظه لحظه پای نبودت گریستم

این روز اول است کنارت نشسته ام

من بی قرار عطر بهشتیِ کیستم؟

روز خوش شروع من و تو... بهار ما

تو نُه... و من که حول و حوالیِ بیستم

این سال چندم است همان سال های درد

چشم انتظار هستی و من خانه نیستم

این روز آخر است که در هاله ای کبود

باید به پای زخم تن تو بایستم

***

حالا تو رفته ای و بر این خاک گمشده

این چندمین شب است که با گریه زیستم

***

من می روم بهانه گرفته است دخترت

دیگر اجازه نیست کنارت بایستم

 


تعداد بازديد : 104
یکشنبه 01 اردیبهشت 1392 ساعت: 9:47
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف