من نوکر سربه زیر و دربست \"خود\"م با این همه زشتی و بدی مست \"خود\"م ای کاش خدای من تو بودی الله! ای دوس

من نوکر سربه زیر و دربست \"خود\"م با این همه زشتی و بدی مست \"خود\"م ای کاش خدای من تو بودی الله! ای دوس

من نوکر سربه زیر و دربست \"خود\"م با این همه زشتی و بدی مست \"خود\"م ای کاش خدای من تو بودی الله! ای دوس

من نوکر سربه زیر و دربست \"خود\"م با این همه زشتی و بدی مست \"خود\"م ای کاش خدای من تو بودی الله! ای دوس

من نوکر سربه زیر و دربست \"خود\"م با این همه زشتی و بدی مست \"خود\"م ای کاش خدای من تو بودی الله! ای دوس
من نوکر سربه زیر و دربست \"خود\"م با این همه زشتی و بدی مست \"خود\"م ای کاش خدای من تو بودی الله! ای دوس
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
من نوکر سربه زیر و دربست "خود"م با این همه زشتی و بدی مست "خود"م ای کاش خدای من تو بودی الله! ای دوس

من نوکر سربه زیر و دربست "خود
با این همه زشتی و بدی مست "خود
ای کاش خدای من تو بودی الله!
ای دوست نجاتم بده از دست خودم




می خشکم اگر آب نگاهم ندهی
بی امن و امانم ار پناهم ندهی
با این همه من طفل خطاکار تو ام
حق داری اگر به خانه راهم ندهی


 


تعداد بازديد : 155
چهارشنبه 14 فروردین 1392 ساعت: 6:26
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف