چاک شد قلب من از غصه چو پیراهن من شست هجر تو به خوناب جگر دامن من داغ تو بر جگر سوخته، ای بلبل

چاک شد قلب من از غصه چو پیراهن من شست هجر تو به خوناب جگر دامن من داغ تو بر جگر سوخته، ای بلبل

چاک شد قلب من از غصه چو پیراهن من شست هجر تو به خوناب جگر دامن من داغ تو بر جگر سوخته، ای بلبل

چاک شد قلب من از غصه چو پیراهن من شست هجر تو به خوناب جگر دامن من داغ تو بر جگر سوخته، ای بلبل

چاک شد قلب من از غصه چو پیراهن من شست هجر تو به خوناب جگر دامن من داغ تو بر جگر سوخته، ای بلبل
چاک شد قلب من از غصه چو پیراهن من شست هجر تو به خوناب جگر دامن من داغ تو بر جگر سوخته، ای بلبل
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
چاک شد قلب من از غصه چو پیراهن من شست هجر تو به خوناب جگر دامن من داغ تو بر جگر سوخته، ای بلبل

 

چاک شد قلب من از غصه چو پیراهن من

شست هجر تو به خوناب جگر دامن من

داغ تو بر جگر سوخته، ای بلبل وحی

آتشی بود کز آن سوخت همه حاصل من

تا چراغی به شب تار بقیعت سوزد

شمع سان شعله برآید زدل روشن من

هیچ دانی زفراقت چه گذشته به علی ع؟

آخر عمر تو بود اول جان کندن من

آمدم این دل شب با تو بگویم ای دوست

که منم یک تن و این شهر همه دشمن من

هر شمرده نفسی را که زدی در پس در

کرد صدبار جدا جان مرا از تن من

نفسم حبس شده گریه گلویم بسته

تو دعا کن که شود خاک سیه مدفن من

آنچنان زار بگریم که زچشمم ریزد

سیل اشکی که شود بعد تو بنیان کن من

(میثمم) فاطمه س با مهر تو آیم به بهشت

جرم کونین بود گر همه بر گردن من



تعداد بازديد : 197
چهارشنبه 30 اسفند 1391 ساعت: 0:08
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف