زندگي سخت شدازرنج و غم و دردِمدام شب وروزم چوگذشته بخدا نيست به كام جرم من چيست كه اينگونه زمين گي

زندگي سخت شدازرنج و غم و دردِمدام شب وروزم چوگذشته بخدا نيست به كام جرم من چيست كه اينگونه زمين گي

زندگي سخت شدازرنج و غم و دردِمدام شب وروزم چوگذشته بخدا نيست به كام جرم من چيست كه اينگونه زمين گي

زندگي سخت شدازرنج و غم و دردِمدام شب وروزم چوگذشته بخدا نيست به كام جرم من چيست كه اينگونه زمين گي

زندگي سخت شدازرنج و غم و دردِمدام شب وروزم چوگذشته بخدا نيست به كام جرم من چيست كه اينگونه زمين گي
زندگي سخت شدازرنج و غم و دردِمدام شب وروزم چوگذشته بخدا نيست به كام جرم من چيست كه اينگونه زمين گي
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
زندگي سخت شدازرنج و غم و دردِمدام شب وروزم چوگذشته بخدا نيست به كام جرم من چيست كه اينگونه زمين گي
زندگي سخت شدازرنج و غم و دردِمدام

شب وروزم چوگذشته بخدا نيست به كام

جرم من چيست كه اينگونه زمين گير شدم

خنده و گريه شده بر منِ غمديده حرام

شاعر: درويشي شاني

 


تعداد بازديد : 115
شنبه 26 اسفند 1391 ساعت: 7:10
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف