فاطمه ای شمع شبستان من ای بفدای تو سر و جان من ای دُرّ دردانه بحر شرف خیز ببین حال پریشان من از سر

فاطمه ای شمع شبستان من ای بفدای تو سر و جان من ای دُرّ دردانه بحر شرف خیز ببین حال پریشان من از سر

فاطمه ای شمع شبستان من ای بفدای تو سر و جان من ای دُرّ دردانه بحر شرف خیز ببین حال پریشان من از سر

فاطمه ای شمع شبستان من ای بفدای تو سر و جان من ای دُرّ دردانه بحر شرف خیز ببین حال پریشان من از سر

فاطمه ای شمع شبستان من ای بفدای تو سر و جان من ای دُرّ دردانه بحر شرف خیز ببین حال پریشان من از سر
فاطمه ای شمع شبستان من ای بفدای تو سر و جان من ای دُرّ دردانه بحر شرف خیز ببین حال پریشان من از سر
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
فاطمه ای شمع شبستان من ای بفدای تو سر و جان من ای دُرّ دردانه بحر شرف خیز ببین حال پریشان من از سر

فاطمه ای شمع شبستان من
ای بفدای تو سر و جان من

ای دُرّ دردانه بحر شرف
خیز ببین حال پریشان من

از سر شب تا به سحر همچونی
ناله کند این دل نالان من

جای سرشک از غم دوری تو
خون روان گشته بدامان من

بی گل روی تو ندارد صفا
خانه من ای مه تابان من

ای گل گلزار رسول امین
به لب رسیده ز غمت جان من

خون شده ای مظهر شرم و حیا
ز دوری تو دل طفلان من

بر سر کویت همه شب تا سحر
خواب میآید بدو چشمان من

کن تو ز (ژولیده) شفاعت به حشر
فاطمه ای شمع شبستان من

حسن فرح بخش (ژولیده)


تعداد بازديد : 845
جمعه 18 اسفند 1391 ساعت: 6:30
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف