موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان

امام حسین(ع)-مناجاتی

هر لحظه در مصیبت تو گریه می کنم

بارانم و به غربت تو گریه می کنم

گاهی مرید گریه یعقوب می شوم

از شدت مصیبت تو گریه می کنم...

یک شب بدون گریه نخوابیده چشم من

در حسرت زیارت تو گریه می کنم

شب ها ز سوز مقتل تو آه می کشم

تا صبح سر به تربت تو گریه می کنم

ای تکه تکهٔ لب خشکیده ات، دلم

بر قصه شهادت تو گریه می کنم

حتی عدو به لطف عمیمت امید داشت

از این همه محبت تو گریه می کنم

فردا که چشم امت جدت به سمت توست

... بر جلوه قیامت تو گریه می کنم

خواندی به روی منبر نی... کهف و الرَّقیم!

یک عمر بر تلاوت تو گریه می کنم


تعداد بازديد : 167
یکشنبه 29 آبان 1390 ساعت: 17:43
نویسنده:
نظرات(0)
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف