جمعه ی ظهور گفتم غزلی دوباره با \" جمعه ی بعد \" مرغ دل من پریده تا ، جمعه ی بعد این جمعه نمی شد

جمعه ی ظهور گفتم غزلی دوباره با \" جمعه ی بعد \" مرغ دل من پریده تا ، جمعه ی بعد این جمعه نمی شد

جمعه ی ظهور گفتم غزلی دوباره با \" جمعه ی بعد \" مرغ دل من پریده تا ، جمعه ی بعد این جمعه نمی شد

جمعه ی ظهور گفتم غزلی دوباره با \" جمعه ی بعد \" مرغ دل من پریده تا ، جمعه ی بعد این جمعه نمی شد

جمعه ی ظهور گفتم غزلی دوباره با \" جمعه ی بعد \" مرغ دل من پریده تا ، جمعه ی بعد این جمعه نمی شد
جمعه ی ظهور گفتم غزلی دوباره با \" جمعه ی بعد \" مرغ دل من پریده تا ، جمعه ی بعد این جمعه نمی شد
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
جمعه ی ظهور گفتم غزلی دوباره با " جمعه ی بعد " مرغ دل من پریده تا ، جمعه ی بعد این جمعه نمی شد

جمعه ی ظهور

گفتم غزلی دوباره با " جمعه ی بعد "

مرغ دل من پریده تا ، جمعه ی بعد

 

این جمعه نمی شد که بیایی آقا؟!!!

حالا تو به من بگو چرا جمعه ی بعد؟!!!

 

نقدی ست که نسیه های فردا بُردند

کی زنده و کی مرده ست ... تا جمعه ی بعد

 

این هفته ی سرد هم بدون تو گذشت

لطفی کن و لاأقل بیا ... جمعه ی بعد

 

ما منتظر لحظه ی سبز فرجیم

باشد همه ی امید ما ، جمعه ی بعد

 

آری همه جا کرببلا خواهد شد ...

وقتی برسی با شهداء ... جمعه ی بعد

 

آقا به خدا عجب صفایی دارد...

باتو ... حرم کرببلا ... جمعه ی بعد

 

تو یاور سیّد خراسان ، هستی

تو ضامن انقلاب ایران ، هستی


تعداد بازديد : 251
شنبه 14 بهمن 1391 ساعت: 9:50
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف