يا امام حسن عسگري(ع) قلم ِ قلبِ من از غربتِ ديدار نوشت بين ِ يك شهر ِ نظامي غم ِ دلدار نوشت

يا امام حسن عسگري(ع) قلم ِ قلبِ من از غربتِ ديدار نوشت بين ِ يك شهر ِ نظامي غم ِ دلدار نوشت

يا امام حسن عسگري(ع) قلم ِ قلبِ من از غربتِ ديدار نوشت بين ِ يك شهر ِ نظامي غم ِ دلدار نوشت

يا امام حسن عسگري(ع) قلم ِ قلبِ من از غربتِ ديدار نوشت بين ِ يك شهر ِ نظامي غم ِ دلدار نوشت

يا امام حسن عسگري(ع) قلم ِ قلبِ من از غربتِ ديدار نوشت بين ِ يك شهر ِ نظامي غم ِ دلدار نوشت
يا امام حسن عسگري(ع) قلم ِ قلبِ من از غربتِ ديدار نوشت بين ِ يك شهر ِ نظامي غم ِ دلدار نوشت
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
يا امام حسن عسگري(ع) قلم ِ قلبِ من از غربتِ ديدار نوشت بين ِ يك شهر ِ نظامي غم ِ دلدار نوشت

    يا امام حسن عسگري(ع)

قلم ِ قلبِ من از غربتِ ديدار نوشت

بين ِ يك شهر ِ نظامي غم ِ دلدار نوشت

 

هر كه نامش حسن است غربت او بسيار است

اينچنين شد قلم از غربت بسيار نوشت

 

آرزويِ سفر ِ حج به دلت باقي ماند

اينچنين نام ِ تورا كعبه يِ آزار نوشت

 

سالها بَهر ِ كسي از پسرت دم نزدي

قلم از اينهمه غُصه همه جا زار نوشت

 

عاقبت وعده ي ديدار سرانجام رسيد

قاتلت را پسرت زهر ِ شرر بار نوشت

 

جگرت پاره شد و همسرت آواره نشد

خاطراتي قلم از يك زن و اغيار نوشت

 

همسر ِ شاهِ شهيدان كه عروس زهراست

با دلِ خون ز غم خاريِ بازار نوشت...


تعداد بازديد : 121
یکشنبه 01 بهمن 1391 ساعت: 2:42
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف