زبانحال امام حسن (ع) با امام حسین (ع) من غروبی کمر شکن دارم خواهرم را صدا بکن داداش زهر کینه امان

زبانحال امام حسن (ع) با امام حسین (ع) من غروبی کمر شکن دارم خواهرم را صدا بکن داداش زهر کینه امان

زبانحال امام حسن (ع) با امام حسین (ع) من غروبی کمر شکن دارم خواهرم را صدا بکن داداش زهر کینه امان

زبانحال امام حسن (ع) با امام حسین (ع) من غروبی کمر شکن دارم خواهرم را صدا بکن داداش زهر کینه امان

زبانحال امام حسن (ع) با امام حسین (ع) من غروبی کمر شکن دارم خواهرم را صدا بکن داداش زهر کینه امان
زبانحال امام حسن (ع) با امام حسین (ع) من غروبی کمر شکن دارم خواهرم را صدا بکن داداش زهر کینه امان
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
زبانحال امام حسن (ع) با امام حسین (ع) من غروبی کمر شکن دارم خواهرم را صدا بکن داداش زهر کینه امان

زبانحال امام حسن (ع) با امام حسین (ع)

من غروبی کمر شکن دارم

خواهرم را صدا بکن داداش

زهر کینه امان من برده

درد من را دوا بکن داداش

از تن پر نوا و پر سوزم

جگرم را جدا بکن داداش

حاجت من فقط بود بوسه

حاجتم را روا بکن داداش

گر جفا باشد ای گلم بوسه

تو همینک جفا بکن داداش

از غم آن غروب عاشورا

قلب من را رها بکن داداش

از سر نیزه با لب خونی

خواهرم را صدا بکن داداش

وقت آزار کودکان خویش

تو نگه به هوا بکن داداش

از سر و دست دختران خویش

زیور آلات، وا بکن داداش

چون که می افتی از سر نیزه

رأس خود را ت جا بکن داداش

از سر نیزه ماه زینب من

خواهرم را دعا بکن داداش

سروده جعفر ابوالفتحی


تعداد بازديد : 227
دوشنبه 25 دی 1391 ساعت: 9:59
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف