پیامبر اعظم(ص)-مصائب حضرت زهرا(س) چرا چشمت پر اشک و سینه ات پر آه می باشد مخور غصه پس از من عمر ت

پیامبر اعظم(ص)-مصائب حضرت زهرا(س) چرا چشمت پر اشک و سینه ات پر آه می باشد مخور غصه پس از من عمر ت

پیامبر اعظم(ص)-مصائب حضرت زهرا(س) چرا چشمت پر اشک و سینه ات پر آه می باشد مخور غصه پس از من عمر ت

پیامبر اعظم(ص)-مصائب حضرت زهرا(س) چرا چشمت پر اشک و سینه ات پر آه می باشد مخور غصه پس از من عمر ت

پیامبر اعظم(ص)-مصائب حضرت زهرا(س) چرا چشمت پر اشک و سینه ات پر آه می باشد مخور غصه پس از من عمر ت
پیامبر اعظم(ص)-مصائب حضرت زهرا(س) چرا چشمت پر اشک و سینه ات پر آه می باشد مخور غصه پس از من عمر ت
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
پیامبر اعظم(ص)-مصائب حضرت زهرا(س) چرا چشمت پر اشک و سینه ات پر آه می باشد مخور غصه پس از من عمر ت

پیامبر اعظم(ص)-مصائب حضرت زهرا(س)

 

چرا چشمت پر اشک و سینه ات پر آه می باشد

مخور غصه پس از من عمر تو کوتاه می باشد

مسوزان قلب بابا را چنین ناله مزن زهرا

که شاد از ناله ی تو دشمن گمراه می باشد

علی را کرده ام مأمور صبر و تو کنارش باش

پس از من روزهای بی کسی در راه می باشد

سپر بهر علی شو وقت آتش سوزی خانه

بدان که قتلگاه تو همین درگاه می باشد

همین که می زند زخم زبان بر من به پیش تو

تو را بعد پدر در کوچه سدّ راه می باشد

بلرزاند مرا در قبر تا بر تو زند سیلی

که از مهری که من دارم به تو آگاه می باشد


تعداد بازديد : 153
چهارشنبه 20 دی 1391 ساعت: 12:04
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف