اشعار خداحافظی با محرم و صفر - مهدی نظری فصل عزا و اشک دمادم تمام شد باز این چه شورش استُ چه ما

اشعار خداحافظی با محرم و صفر - مهدی نظری فصل عزا و اشک دمادم تمام شد باز این چه شورش استُ چه ما

اشعار خداحافظی با محرم و صفر - مهدی نظری فصل عزا و اشک دمادم تمام شد باز این چه شورش استُ چه ما

اشعار خداحافظی با محرم و صفر - مهدی نظری فصل عزا و اشک دمادم تمام شد باز این چه شورش استُ چه ما

اشعار خداحافظی با محرم و صفر - مهدی نظری فصل عزا و اشک دمادم تمام شد باز این چه شورش استُ چه ما
اشعار خداحافظی با محرم و صفر - مهدی نظری فصل عزا و اشک دمادم تمام شد باز این چه شورش استُ چه ما
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
اشعار خداحافظی با محرم و صفر - مهدی نظری فصل عزا و اشک دمادم تمام شد باز این چه شورش استُ چه ما

اشعار خداحافظی با محرم و صفر - مهدی نظری

 

فصل عزا و اشک دمادم تمام شد

باز این چه شورش استُ چه ماتم تمام شد

 

پیراهن سیاه دلم گریه می کند

من زنده ام به گریه بر او ،غم تمام شد

 

در این دو ماه چشم من ازباده خیس بود

فصل عزای عالمُ آدم تمام شد

 

امسال هم بهار دل ما دوماه بود

دیگر بهار بیرقُ پرچم تمام شد

 

دیشب دلم گرفت ، غرورم شکسته شد

پرچم که رفت بارش نم نم تمام شد

 

یادش بخیر روز دهم ناله ها زدیم

دیشب به بعد خاطره هایم تمام شد

 

یادم نمی رود دل خون سه ساله را

سیلی که خورد گفت:سه سالم تمام شد

 

وقتی کتیبه های دلم جمع می شوند

یعنی زمان عفو گناهم تمام شد

 

درپستوی دلم همه راجمع می کنم

مشکی در آورید صفر هم تمام شد

 

مهدی نظری


تعداد بازديد : 519
سه شنبه 19 دی 1391 ساعت: 11:43
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف