کوچه به کوچه پشت نی از بس دویده ام باور نمی کنم سر قبرت رسیده ام مهمان خسته آمده از جا بلند شو دی

کوچه به کوچه پشت نی از بس دویده ام باور نمی کنم سر قبرت رسیده ام مهمان خسته آمده از جا بلند شو دی

کوچه به کوچه پشت نی از بس دویده ام باور نمی کنم سر قبرت رسیده ام مهمان خسته آمده از جا بلند شو دی

کوچه به کوچه پشت نی از بس دویده ام باور نمی کنم سر قبرت رسیده ام مهمان خسته آمده از جا بلند شو دی

کوچه به کوچه پشت نی از بس دویده ام باور نمی کنم سر قبرت رسیده ام مهمان خسته آمده از جا بلند شو دی
کوچه به کوچه پشت نی از بس دویده ام باور نمی کنم سر قبرت رسیده ام مهمان خسته آمده از جا بلند شو دی
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کوچه به کوچه پشت نی از بس دویده ام باور نمی کنم سر قبرت رسیده ام مهمان خسته آمده از جا بلند شو دی

کوچه به کوچه پشت نی از بس دویده ام

باور نمی کنم سر قبرت رسیده ام

مهمان خسته آمده از جا بلند شو

دیگر توان نمانده مرا قد خمیده ام

چشمی نمانده تا که تماشا کنم تو را

سویی نمانده بهر من ای نور دیده ام

شاید نمی شناسی مرا پیر تر شدم

من زینبم که داغ غمت را کشیده ام

لطفی کن و کنار خودت دفن کن مرا

دیگر حسین به جان خودت من بریده ام


تعداد بازديد : 221
دوشنبه 18 دی 1391 ساعت: 11:43
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف