دیشب تمام “سر درد“ های چند ساله ام را شمردم! اما جمع اش، باز هم کمتر از یک لحظه “پادرد” سه ساله ی ت

دیشب تمام “سر درد“ های چند ساله ام را شمردم! اما جمع اش، باز هم کمتر از یک لحظه “پادرد” سه ساله ی ت

دیشب تمام “سر درد“ های چند ساله ام را شمردم! اما جمع اش، باز هم کمتر از یک لحظه “پادرد” سه ساله ی ت

دیشب تمام “سر درد“ های چند ساله ام را شمردم! اما جمع اش، باز هم کمتر از یک لحظه “پادرد” سه ساله ی ت

دیشب تمام “سر درد“ های چند ساله ام را شمردم! اما جمع اش، باز هم کمتر از یک لحظه “پادرد” سه ساله ی ت
دیشب تمام “سر درد“ های چند ساله ام را شمردم! اما جمع اش، باز هم کمتر از یک لحظه “پادرد” سه ساله ی ت
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
دیشب تمام “سر درد“ های چند ساله ام را شمردم! اما جمع اش، باز هم کمتر از یک لحظه “پادرد” سه ساله ی ت

سلامتی پای تاول زده رقیه (س) صلوات ...

 

 

این یه بند آتیشم زد به والله ....

دیشب تمام “سر درد“ های چند ساله ام را شمردم!

اما جمع اش، باز هم کمتر از یک لحظه “پادرد” سه ساله ی تو شد …

 

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

عشق حســــــــین رمز دوام رقیه است...

 

دارند
گوشه و کنار شهر
تکیه می زنند در غم
بی تکیه گاهی زینب ...


تعداد بازديد : 193
سه شنبه 30 آبان 1391 ساعت: 13:52
نویسنده:
نظرات(1)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
این نظر توسط جواد در تاریخ 1391/08/30 و 14:53 دقیقه ارسال شده است

جواد


من دوست دارم شما من را لینک کنید اگر لینک کردید در وبلاگم نظر بدهید که من شما را لینک کنم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف