سعید توفیقی حضرت عبدالله بن الحسن(ع) مقصد شعر و غزل دست من است عضو بی مثل و بدل دست من است سیزد

سعید توفیقی حضرت عبدالله بن الحسن(ع) مقصد شعر و غزل دست من است عضو بی مثل و بدل دست من است سیزد

سعید توفیقی حضرت عبدالله بن الحسن(ع) مقصد شعر و غزل دست من است عضو بی مثل و بدل دست من است سیزد

سعید توفیقی حضرت عبدالله بن الحسن(ع) مقصد شعر و غزل دست من است عضو بی مثل و بدل دست من است سیزد

سعید توفیقی حضرت عبدالله بن الحسن(ع) مقصد شعر و غزل دست من است عضو بی مثل و بدل دست من است سیزد
سعید توفیقی حضرت عبدالله بن الحسن(ع) مقصد شعر و غزل دست من است عضو بی مثل و بدل دست من است سیزد
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
سعید توفیقی حضرت عبدالله بن الحسن(ع) مقصد شعر و غزل دست من است عضو بی مثل و بدل دست من است سیزد

حضرت عبدالله بن الحسن(ع)

 

مقصد شعر و غزل دست من است

عضو بی مثل و بدل دست من است

سیزده شیشه اگر قاسم داشت

یازده جام عسل دست من است

بر زمین بودی و من حیّ علی

فاعل خیرالعمل دست من است

آنکه بر تیزی شمشیر عدو

ندهد هیچ محل دست من است

ضربه ی بی مثل از تیغ گرفت

ریشه ی ضرب و مثل دست من است

علّت این که مرا باز چنین

پدرم کرده بغل دست من است

دست دادم که بگویم دشمن

شده معلول و علل دست من است

حلقه ی گردن تو دست دگر

هاله ی دور زُحل دست من است

ضرب شمشیر پدر قاسم شد

سپر جنگ جمل دست من است


تعداد بازديد : 255
دوشنبه 29 آبان 1391 ساعت: 9:41
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف