سیدمحمد جوادی حضرت عبدالله بن الحسن(ع) گر چه از بی کسی ات جان و دلم آگاه است یک نفس خیمه بیا شام

سیدمحمد جوادی حضرت عبدالله بن الحسن(ع) گر چه از بی کسی ات جان و دلم آگاه است یک نفس خیمه بیا شام

سیدمحمد جوادی حضرت عبدالله بن الحسن(ع) گر چه از بی کسی ات جان و دلم آگاه است یک نفس خیمه بیا شام

سیدمحمد جوادی حضرت عبدالله بن الحسن(ع) گر چه از بی کسی ات جان و دلم آگاه است یک نفس خیمه بیا شام

سیدمحمد جوادی حضرت عبدالله بن الحسن(ع) گر چه از بی کسی ات جان و دلم آگاه است یک نفس خیمه بیا شام
سیدمحمد جوادی حضرت عبدالله بن الحسن(ع) گر چه از بی کسی ات جان و دلم آگاه است یک نفس خیمه بیا شام
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
سیدمحمد جوادی حضرت عبدالله بن الحسن(ع) گر چه از بی کسی ات جان و دلم آگاه است یک نفس خیمه بیا شام

حضرت عبدالله بن الحسن(ع)

 

گر چه از بی کسی ات جان و دلم آگاه است

یک نفس خیمه بیا شام حرم بی ماه است

جای هر شعبه که بر حنجر اصغر زده اند

خیمۀ مادرِ اصغر پر تیر آه است

سپر جسم عمو گشت پسر، می دانست

راه دیدار پدر، آه همین یک راه است

خوب شد قطع شده دست بلندم اما

حیف شد دست من از دامن تو کوتاه است

سر یک نیزه سر پاک اباعبدالله

به سر نیزه دیگر سر عبدالله است


تعداد بازديد : 179
دوشنبه 29 آبان 1391 ساعت: 9:40
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف